Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу

Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автор: Мельник, Г.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127409
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-127409
record_format dspace
spelling irk-123456789-1274092017-12-22T03:02:32Z Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу Мельник, Г.В. Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність орієнтації діяльності сучасного підприємства на вироблення потрібних та вигідних товарів. Рекомендовано, перш ніж займатись виробництвом продукції, проводити дослідження ринку з метою виявлення незадоволених потреб споживачів. Обоснована целесообразность рассмотрения процесса управления затратами предприятия с позиций эволюции концепции маркетинга. Освещена сущность концепции цепочки ценностей и предложено ее усовершенствование путем предшествования эффективного маркетинга всем другим процессам на предприятии. Доказана необходимость ориентации деятельности современного предприятия на производство нужных и выгодных товаров. Рекомендовано, прежде чем заниматься производством продукции, проводить исследование рынка с целью выявления неудовлетворенных потребностей потребителей. In the article the expediency of considering the cost management of enterprise process from the positions of the evolution concept of marketing is based. The essence of the value chain concept is highlighted and its improvement by precedence of effective marketing to all other processes at the enterprise is proposed. The necessity of orienting the activity of a modern enterprise for the production of necessary and profitable goods is proved. Before doing production of products, to conduct market research in order to identify unmet consumer needs is recommended. 2016 Article Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 2221-1187 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127409 uk Управління економікою: теорія та практика Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність орієнтації діяльності сучасного підприємства на вироблення потрібних та вигідних товарів. Рекомендовано, перш ніж займатись виробництвом продукції, проводити дослідження ринку з метою виявлення незадоволених потреб споживачів.
format Article
author Мельник, Г.В.
spellingShingle Мельник, Г.В.
Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
Управління економікою: теорія та практика
author_facet Мельник, Г.В.
author_sort Мельник, Г.В.
title Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
title_short Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
title_full Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
title_fullStr Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
title_full_unstemmed Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
title_sort погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2016
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127409
citation_txt Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Управління економікою: теорія та практика
work_keys_str_mv AT melʹnikgv poglâdnaprocesupravlínnâvitratamipídpriêmstvazpozicíjevolûcííkoncepcíímarketingu
first_indexed 2023-10-18T20:53:01Z
last_indexed 2023-10-18T20:53:01Z
_version_ 1796151357860741120