Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127409 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-127409 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1274092017-12-22T03:02:32Z Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу Мельник, Г.В. Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність орієнтації діяльності сучасного підприємства на вироблення потрібних та вигідних товарів. Рекомендовано, перш ніж займатись виробництвом продукції, проводити дослідження ринку з метою виявлення незадоволених потреб споживачів. Обоснована целесообразность рассмотрения процесса управления затратами предприятия с позиций эволюции концепции маркетинга. Освещена сущность концепции цепочки ценностей и предложено ее усовершенствование путем предшествования эффективного маркетинга всем другим процессам на предприятии. Доказана необходимость ориентации деятельности современного предприятия на производство нужных и выгодных товаров. Рекомендовано, прежде чем заниматься производством продукции, проводить исследование рынка с целью выявления неудовлетворенных потребностей потребителей. In the article the expediency of considering the cost management of enterprise process from the positions of the evolution concept of marketing is based. The essence of the value chain concept is highlighted and its improvement by precedence of effective marketing to all other processes at the enterprise is proposed. The necessity of orienting the activity of a modern enterprise for the production of necessary and profitable goods is proved. Before doing production of products, to conduct market research in order to identify unmet consumer needs is recommended. 2016 Article Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 2221-1187 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127409 uk Управління економікою: теорія та практика Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність орієнтації діяльності сучасного підприємства на вироблення потрібних та вигідних товарів. Рекомендовано, перш ніж займатись виробництвом продукції, проводити дослідження ринку з метою виявлення незадоволених потреб споживачів. |
format |
Article |
author |
Мельник, Г.В. |
spellingShingle |
Мельник, Г.В. Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу Управління економікою: теорія та практика |
author_facet |
Мельник, Г.В. |
author_sort |
Мельник, Г.В. |
title |
Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу |
title_short |
Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу |
title_full |
Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу |
title_fullStr |
Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу |
title_full_unstemmed |
Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу |
title_sort |
погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2016 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127409 |
citation_txt |
Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Управління економікою: теорія та практика |
work_keys_str_mv |
AT melʹnikgv poglâdnaprocesupravlínnâvitratamipídpriêmstvazpozicíjevolûcííkoncepcíímarketingu |
first_indexed |
2023-10-18T20:53:01Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:53:01Z |
_version_ |
1796151357860741120 |