Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій

Запропоновано теоретично обґрунтований метод компенсування втрат ефективної потужності дизеля внаслідок переходу на живлення біонафтовими паливними композиціями. Експериментально доведено, що підвищення потужності біодизельного двигуна до рівня базового дизеля супроводжується погіршенням екологічних...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автори: Лєвтєров, А.М., Савицький, В.Д., Гладкова, Н.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інстиут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України 2017
Назва видання:Проблемы машиностроения
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127660
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій / А.М. Лєвтєров, В.Д. Савицький, Н.Ю. Гладкова // Проблемы машиностроения. — 2017. — Т. 20, № 3. — С. 54-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-127660
record_format dspace
spelling irk-123456789-1276602017-12-25T03:03:04Z Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій Лєвтєров, А.М. Савицький, В.Д. Гладкова, Н.Ю. Экологические аспекты эксплуатации энергетического оборудования Запропоновано теоретично обґрунтований метод компенсування втрат ефективної потужності дизеля внаслідок переходу на живлення біонафтовими паливними композиціями. Експериментально доведено, що підвищення потужності біодизельного двигуна до рівня базового дизеля супроводжується погіршенням екологічних показників, які все ж залишаються кращими за аналогічні показники дизельного прототипу. Проведено експериментальну перевірку визначених аналітично заходів зі зниження вмісту оксидів азоту та твердих частинок у відпрацьованих газах дизеля, що працює на сумішевому біонафтовому паливі. Предложен теоретически обоснованный метод компенсирования потерь эффективной мощности дизеля вследствие перехода на питание бионефтяными топливными композициями. Экспериментально доказано, что увеличение мощности биодизельного двигателя до уровня базового дизеля сопровождается ухудшением экологических показателей, преимущества которых перед аналогичными показателями дизельного прототипа все-таки сохранятся. Проведена экспериментальная проверка определенных аналитически мероприятий по снижению содержания оксидов азота и твердых частиц в отработавших газах дизеля, работающего на смесевом бионефтяном топливе. Many publications have shown that, with some degradation of a diesel engine's power and economic performance, using fuel compositions containing vegetable oil ethers significantly reduces the toxicity of engine exhaust gases. Our experimental research into the motor qualities of mixture fuel have shown that increasing the volume share of the biological component of binary fuel slowly degrades the energy indicators of a diesel engine and improves its ecological features. In so doing, engine exhaust gases toxicity is not reduced drastically. The main goal of the research effort was increasing the energy and ecological indicators of a biodiesel engine by improving the methods of its adaptation to biodiesel fuel compositions. The task of the investigation was a comprehensive experimental validation of such methods. A theoretically substantiated method of compensating for diesel effective power losses was suggested by changing to fuel mixture supply. The method consists in increasing the energy content of engine cylinders by increasing the maximum fuel injection rate. Experiments have proved that increasing biodiesel engine power does not degrade ecological indicators considerably. These indicators are better than similar ones of a diesel prototype as to the level of emission of exhaust gases (EG) for carbon oxide and carbon dioxide by 36% and 11%, respectively; for nitrogen oxides, by 18%; for unburned carbon, by 7 times, and for EG smoke opacity, by 28%. Analysis of publications and preliminary estimates and experiments have defined actions to be taken to reduce the content of nitrogen oxides and solid particles in the exhaust gases of a diesel engine running on mixture fuel. The actions are to shorten fuel injection advance and use lean fuel-and-air mixtures. Experiments have shown that optimising the fuel injection advance angle and the minimal value of the air ratio improves dramatically (up to 50-80%) the ecological performance of a biodiesel engine. The new methods of improving the energy and ecological indicators of a biodiesel engine have confirmed experimentally their high effectiveness. Besides, these methods have a regulating character, making their implementation easier and cheaper. 2017 Article Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій / А.М. Лєвтєров, В.Д. Савицький, Н.Ю. Гладкова // Проблемы машиностроения. — 2017. — Т. 20, № 3. — С. 54-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 0131-2928 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127660 621.436 uk Проблемы машиностроения Інстиут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Экологические аспекты эксплуатации энергетического оборудования
Экологические аспекты эксплуатации энергетического оборудования
spellingShingle Экологические аспекты эксплуатации энергетического оборудования
Экологические аспекты эксплуатации энергетического оборудования
Лєвтєров, А.М.
Савицький, В.Д.
Гладкова, Н.Ю.
Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій
Проблемы машиностроения
description Запропоновано теоретично обґрунтований метод компенсування втрат ефективної потужності дизеля внаслідок переходу на живлення біонафтовими паливними композиціями. Експериментально доведено, що підвищення потужності біодизельного двигуна до рівня базового дизеля супроводжується погіршенням екологічних показників, які все ж залишаються кращими за аналогічні показники дизельного прототипу. Проведено експериментальну перевірку визначених аналітично заходів зі зниження вмісту оксидів азоту та твердих частинок у відпрацьованих газах дизеля, що працює на сумішевому біонафтовому паливі.
format Article
author Лєвтєров, А.М.
Савицький, В.Д.
Гладкова, Н.Ю.
author_facet Лєвтєров, А.М.
Савицький, В.Д.
Гладкова, Н.Ю.
author_sort Лєвтєров, А.М.
title Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій
title_short Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій
title_full Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій
title_fullStr Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій
title_full_unstemmed Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій
title_sort розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій
publisher Інстиут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України
publishDate 2017
topic_facet Экологические аспекты эксплуатации энергетического оборудования
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127660
citation_txt Розробка методів адаптації дизелів до біонафтових паливних композицій / А.М. Лєвтєров, В.Д. Савицький, Н.Ю. Гладкова // Проблемы машиностроения. — 2017. — Т. 20, № 3. — С. 54-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Проблемы машиностроения
work_keys_str_mv AT lêvtêrovam rozrobkametodívadaptacíídizelívdobíonaftovihpalivnihkompozicíj
AT savicʹkijvd rozrobkametodívadaptacíídizelívdobíonaftovihpalivnihkompozicíj
AT gladkovanû rozrobkametodívadaptacíídizelívdobíonaftovihpalivnihkompozicíj
first_indexed 2023-10-18T20:53:35Z
last_indexed 2023-10-18T20:53:35Z
_version_ 1796151382569385984