Роль музею у формуванні української культурної керамології
У статті мова йде про структурування української керамології й виділення її в окрему науку. Зазначено, що вирішальну роль у цьому процесі відіграв Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному, створений 1986 року. Ця подія стала ключовою в активізації керамологічних студій....
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | Ликова, О.Г. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК
2016
|
Назва видання: | Сіверщина в історії України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/128381 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Роль музею у формуванні української культурної керамології / О.Г. Ликова // Сіверщина в історії України: Зб. наук. пр. — К.: Глухів, 2016. — Вип. 9. — С. 566-570. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Роль Т.Г. Мовші у створенні першого в Україні Музею трипільської культури
за авторством: Тетеря, Д.А., та інші
Опубліковано: (2018) -
Історія створення Сумського художнього музею в світлі становлення української музейної справи
за авторством: Ареф’єва, Г.В.
Опубліковано: (2013) -
Музейна збірка кераміки Михайла Китриша як ілюстрація гончарних традицій Опішного 1970-х–2010-х років
за авторством: Ликова, О.Г.
Опубліковано: (2020) -
Музеєфікація приватної збірки родини Китришів як спосіб збереження гончарної спадщини майстра
за авторством: Ликова, О.Г.
Опубліковано: (2019) -
До питання музеєфікації гончарної спадщини України
за авторством: Ликова, О.Г.
Опубліковано: (2013)