Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу
Узагальнено теоретико-методологічні засади розробки концепції інформаційної прозорості, гласності як передумови ефективних маркетингових комунікацій в процесі дослідження перспектив регіонального розвитку в умовах децентралізації. Сформульовано особливості її застосування у формуванні маркетингової...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2018
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130436 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу / Г.Ю. Попова, Л.М. Токарева // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 4-9. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-130436 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1304362018-02-14T03:02:45Z Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу Попова, Г.Ю. Токарева, Л.М. Соціально-економічні проблеми Донбасу Узагальнено теоретико-методологічні засади розробки концепції інформаційної прозорості, гласності як передумови ефективних маркетингових комунікацій в процесі дослідження перспектив регіонального розвитку в умовах децентралізації. Сформульовано особливості її застосування у формуванні маркетингової політики. Визначено специфіку переходу від суто рекламного подання інформації цільовим аудиторіям до системного іміджбілдингу будівельної фірми на основі створення транспарентного середовища бізнесу. Проаналізовано об'єктивні можливості розвитку сучасного будівельного кластера в Донецькому регіоні за умови прозорості та ефективних маркетингових комунікацій між будівельними фірмами та їх потенційними замовниками, в тому числі, державою, яка представлена регіональними та муніципальними органами влади. Запропоновано позиціонування будівельної продукції на ринку в умовах транспарентності бізнесу. Обобщены теоретико-методологические основы разработки концепции информационной прозрачности, гласности как предпосылки эффективных маркетинговых коммуникаций в процессе исследования перспектив регионального развития в условиях децентрализации. Сформулированы особенности ее применения в формировании маркетинговой политики. Определена специфика перехода от чисто рекламного представления информации целевым аудиториям к системному имиджбилдингу строительной фирмы на основе создания транспарентной среды бизнеса. Проанализированы объективные возможности развития современного строительного кластера в Донецком регионе при условии прозрачности и эффективных маркетинговых коммуникаций между строительными фирмами и их потенциальными заказчиками, в том числе, государством, представленным региональными и муниципальными органами власти. Предложено позиционирование строительной продукции на рынке в условиях транспарентности бизнеса. The theoretical and methodological principles of the concept of information transparency, publicity as the preconditions of effective marketing communications in the process of researching the prospects of regional development in the conditions of decentralization are generalized. Formulated the peculiarities of its application in the formation of marketing policy. The specifics of the transition from purely advertising presentation of information to target audiences to the system building company image building on the basis of creation of a transparent business environment are determined. The objective possibilities of development of a modern building cluster in the Donetsk region are analyzed in the context of transparency and effective marketing communications between construction companies and their potential reserves, including the state represented by regional and municipal authorities. Positioning of construction products on the market in the conditions of business transparency is offered. 2018 Article Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу / Г.Ю. Попова, Л.М. Токарева // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 4-9. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130436 339.138:332.834:69 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Соціально-економічні проблеми Донбасу Соціально-економічні проблеми Донбасу |
spellingShingle |
Соціально-економічні проблеми Донбасу Соціально-економічні проблеми Донбасу Попова, Г.Ю. Токарева, Л.М. Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу Економічний вісник Донбасу |
description |
Узагальнено теоретико-методологічні засади розробки концепції інформаційної прозорості, гласності як передумови ефективних маркетингових комунікацій в процесі дослідження перспектив регіонального розвитку в умовах децентралізації. Сформульовано особливості її застосування у формуванні маркетингової політики. Визначено специфіку переходу від суто рекламного подання інформації цільовим аудиторіям до системного іміджбілдингу будівельної фірми на основі створення транспарентного середовища бізнесу.
Проаналізовано об'єктивні можливості розвитку сучасного будівельного кластера в Донецькому регіоні за умови прозорості та ефективних маркетингових комунікацій між будівельними фірмами та їх потенційними замовниками, в тому числі, державою, яка представлена регіональними та муніципальними органами влади. Запропоновано позиціонування будівельної продукції на ринку в умовах транспарентності бізнесу. |
format |
Article |
author |
Попова, Г.Ю. Токарева, Л.М. |
author_facet |
Попова, Г.Ю. Токарева, Л.М. |
author_sort |
Попова, Г.Ю. |
title |
Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу |
title_short |
Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу |
title_full |
Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу |
title_fullStr |
Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу |
title_full_unstemmed |
Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу |
title_sort |
концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств донбасу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2018 |
topic_facet |
Соціально-економічні проблеми Донбасу |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130436 |
citation_txt |
Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу / Г.Ю. Попова, Л.М. Токарева // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 4-9. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT popovagû koncepcíâtransparentnostíâkskladovamarketingubudívelʹnihpídpriêmstvdonbasu AT tokarevalm koncepcíâtransparentnostíâkskladovamarketingubudívelʹnihpídpriêmstvdonbasu |
first_indexed |
2023-10-18T21:00:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:00:00Z |
_version_ |
1796151660394840064 |