Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу
Узагальнено теоретико-методологічні засади розробки концепції інформаційної прозорості, гласності як передумови ефективних маркетингових комунікацій в процесі дослідження перспектив регіонального розвитку в умовах децентралізації. Сформульовано особливості її застосування у формуванні маркетингової...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | Попова, Г.Ю., Токарева, Л.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2018
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130436 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу / Г.Ю. Попова, Л.М. Токарева // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 4-9. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Проблеми відновлення економіки Донбасу в контексті модернізації локальних ринків
за авторством: Попова, Г.Ю.
Опубліковано: (2017) -
Концепція регіонального науково-освітнього кластеру в умовах неоіндустріальної модернізації та смарт-спеціалізації Донбасу
за авторством: Бородіна, О.А.
Опубліковано: (2021) -
Проблеми і перспективи розвитку металургійних підприємств Донбасу: інноваційно-інвестиційний аспект
за авторством: Кленін, О.В.
Опубліковано: (2009) -
Економічна блокада підприємств непідконтрольної частини Донбасу дає свої негативні наслідки
за авторством: Колосов, А.М.
Опубліковано: (2017) -
Сутність інвестиційної діяльності щодо підвищення технічного рівня виробництва підприємств вугільної галузі Донбасу
за авторством: Кучер, В.А.
Опубліковано: (2009)