Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства
Метою статті є обґрунтування доцільності застосування комплексного підходу до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства. У результаті дослідження уточнено суть і зміст терміна «обслуговування споживачів вугільної продукції». Виконано аналіз обсягів і структури споживанн...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2018
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130456 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства / Н.В. Трушкіна // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 74-82. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-130456 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1304562018-02-14T03:03:01Z Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства Трушкіна, Н.В. Маркетинг Метою статті є обґрунтування доцільності застосування комплексного підходу до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства. У результаті дослідження уточнено суть і зміст терміна «обслуговування споживачів вугільної продукції». Виконано аналіз обсягів і структури споживання вугілля в Україні. Досліджено закономірності нестабільності попиту на вугілля. Удосконалено клієнтоорієнтований підхід до обслуговування різних категорій споживачів вугільної продукції з урахуванням їх специфіки. Доведено доцільність поєднання системного, процесного та функціонального підходів до організації процесів обслуговування споживачів вугільної продукції в контексті концепції маркетингу взаємовідносин. Целью статьи является обоснование целесообразности применения комплексного подхода к организации процессов обслуживания потребителей угольного предприятия. В результате исследования уточнены сущность и содержание термина «обслуживание потребителей угольной продукции». Выполнен анализ объемов и структуры потребления угля в Украине. Исследованы закономерности нестабильности спроса на уголь. Усовершенствован клиентоориентированный подход к обслуживанию различных категорий потребителей угольной продукции с учетом их специфики. Доказана целесообразность объединения системного, процессного и функционального подходов к организации процессов обслуживания потребителей угольной продукции в контексте концепции маркетинга взаимоотношений. The purpose of the article is to develop proposals on the formation of an integrated approach to the organization of customer service processes for coal enterprises. As a result of the research, the essence and content of the term «servicing of consumers of coal products» is specified. Analysis of the volume and structure of coal consumption in Ukraine is completed. The patterns of instability in demand for coal products have been investigated. The customer-oriented approach to servicing various categories of consumers of coal products is proposed taking into account their specificity. The combination of system, process and functional approaches to the organization of customer service processes for coal products is considered in the context of the concept of relationship marketing. 2018 Article Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства / Н.В. Трушкіна // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 74-82. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130456 658.81:622.33 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Трушкіна, Н.В. Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства Економічний вісник Донбасу |
description |
Метою статті є обґрунтування доцільності застосування комплексного підходу до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства.
У результаті дослідження уточнено суть і зміст терміна «обслуговування споживачів вугільної продукції». Виконано аналіз обсягів і структури споживання вугілля в Україні. Досліджено закономірності нестабільності попиту на вугілля. Удосконалено клієнтоорієнтований підхід до обслуговування різних категорій споживачів вугільної продукції з урахуванням їх специфіки. Доведено доцільність поєднання системного, процесного та функціонального підходів до організації процесів обслуговування споживачів вугільної продукції в контексті концепції маркетингу взаємовідносин. |
format |
Article |
author |
Трушкіна, Н.В. |
author_facet |
Трушкіна, Н.В. |
author_sort |
Трушкіна, Н.В. |
title |
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства |
title_short |
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства |
title_full |
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства |
title_fullStr |
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства |
title_full_unstemmed |
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства |
title_sort |
комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2018 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130456 |
citation_txt |
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства / Н.В. Трушкіна // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 74-82. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT truškínanv kompleksnijpídhíddoorganízacííprocesívobslugovuvannâspoživačívvugílʹnogopídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T21:00:01Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:00:01Z |
_version_ |
1796151662418591744 |