Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism
The article links the theory of marketing networks developed in tourism with the established Balanced Scorecard approach, offering a new balanced approach for their optimization. To this end, the formulations of the marketing network theory and their specificity in the tourism sector are briefly cla...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Grigorova, V. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2017
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130901 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 4 (50). — С. 44-51. — Бібліогр.: 16 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Tourism satellite accounts – an information basis for the analysis of tourism expenditure
за авторством: Shopova, M.
Опубліковано: (2017) -
Formation of the modern sustainable sector of tourism and recreation in Ukraine
за авторством: Lyakh, O.
Опубліковано: (2017) -
Staff training and professional skills improvement for ensuring tourism development in the Donetsk region
за авторством: Konishcheva, N.I.
Опубліковано: (2010) -
Main tendencies of the global pharmaceutical market
за авторством: Shabalina, L., та інші
Опубліковано: (2018) -
The Estimate of Ukraine's Position on the International Tourist Market
за авторством: Shabalina, L.V., та інші
Опубліковано: (2013)