2025-02-23T06:57:24-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-131086%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:57:24-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-131086%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:57:24-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T06:57:24-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Ранні етапи розвитку київських напрямів Південно-Західної залізниці у другій половині ХІХ с.

У статті йдеться про період будівництва ранніх залізниць, пов’язаних із залізничною системою першої київської станції, яка приймала залізниці двох напрямів – Київ-Балта та Київ-Курськ. Проаналізовані як фінансові, так і будівничо-інженерні чинники створення напрямів майбутньої Південно-Західної за...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ієвлева, В.П.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури 2016
Series:Питання історії науки і техніки
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131086
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті йдеться про період будівництва ранніх залізниць, пов’язаних із залізничною системою першої київської станції, яка приймала залізниці двох напрямів – Київ-Балта та Київ-Курськ. Проаналізовані як фінансові, так і будівничо-інженерні чинники створення напрямів майбутньої Південно-Західної залізниці, пов’язаних з Києвом.