Досвід і риторика смерті у творчості молодомузівців
Одна з найпопулярніших тем періоду раннього модернізму – тема смерті. Саме феномен смерті створює таку межову ситуацію, у дискурсі якої можна спостерігати зміни в системі цінностей як окремої людини, так і цілої епохи. У запропонованій у статті класифікації розглядаються три типи смерті залежно в...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2008
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131298 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Досвід і риторика смерті у творчості молодомузівців / Л. Демська-Будзуляк // Слово і Час. — 2008. — № 1. — С. 25-31. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Одна з найпопулярніших тем періоду раннього модернізму – тема смерті. Саме феномен смерті
створює таку межову ситуацію, у дискурсі якої можна спостерігати зміни в системі цінностей як окремої
людини, так і цілої епохи. У запропонованій у статті класифікації розглядаються три типи смерті залежно
від тих чи тих естетичних парадигм європейського мистецтва – смерть позитивістська, або освоєна;
смерть романтична; смерть модерністична, або ж дика. У творчості молодомузівців тема смерті найбільше
висвітлена в поезії П.Карманського та прозі М.Яцкова. |
---|