Проект національної самоідентифікації вітчизняного соцреалізму та драма 30-х років ХХ ст.
Соціалістичний реалізм не був монокультурним явищем, як не був він специфічно російським “стилем”. Розгляд його в контексті масової культури Європи й Америки вимагає національної диференціації й ідентифікації культур, що входили до складу радянської імперії. Культурна антропологія (cultural studie...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2008
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131543 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проект національної самоідентифікації вітчизняного соцреалізму та драма 30-х років ХХ ст. / Т. Свербілова // Слово і Час. — 2008. — № 4. — С. 21-29. — Бібліогр.: 19 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Соціалістичний реалізм не був монокультурним явищем, як не був він специфічно російським “стилем”.
Розгляд його в контексті масової культури Європи й Америки вимагає національної диференціації й
ідентифікації культур, що входили до складу радянської імперії. Культурна антропологія (cultural studies),
що реконструює образ тоталітарної культури, враховує аспект читача, але не ідентифікує самого читача.
Повернення до історії літератури одіозних імен, що були викреслені в попереднє десятиліття, має
супроводжуватися увагою до окциденталізму як культурного явища, що неминуче мусить змінити ідеологічний
антиімперський дискурс. Це можливо тільки в межах компаративного дослідження, зокрема імагології. |
---|