На березі вічності: модель художнього світу Богдана-Ігоря Антонича
У статті розглядається прозова спадщина Б.-І.Антонича, зокрема його незавершений роман «На другому березі», до структури якого ввійшла однойменна повість, а також новела «Три мандоліни». Авторка статті зробила спробу «прочитати» ці тексти під кутом чільних рис міфопоетики художнього світу Б.-І.Ан...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2008
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131714 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | На березі вічності: модель художнього світу Богдана-Ігоря Антонича / Н. Мафтин // Слово і Час. — 2008. — № 6. — С. 51-56. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглядається прозова спадщина Б.-І.Антонича, зокрема його незавершений роман «На
другому березі», до структури якого ввійшла однойменна повість, а також новела «Три мандоліни».
Авторка статті зробила спробу «прочитати» ці тексти під кутом чільних рис міфопоетики художнього
світу Б.-І.Антонича. Саме незавершеність текстів, як вважає авторка, заохочує до певної свободи
інтерпретації, в якій важливу роль грає читацька рецепція. |
---|