Funnel based reventure attribution of online canpaigns

The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України
Дата:2016
Автор: Flaks, V.L.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України 2016
Назва видання:Математичне моделювання в економіці
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website.