Funnel based reventure attribution of online canpaigns

The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України
Дата:2016
Автор: Flaks, V.L.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України 2016
Назва видання:Математичне моделювання в економіці
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-131868
record_format dspace
spelling irk-123456789-1318682018-04-05T03:03:12Z Funnel based reventure attribution of online canpaigns Flaks, V.L. Математичні та інформаційні моделі в економіці The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website. У статті розглянуто проблеми статичних моделей атрибуції доходів від транзакцій в інтернет-магазині і запропоновано рішення у вигляді динамічної моделі, заснованої на поведінці покупця при проходженні воронки замовлення. В статье рассмотрены проблемы статических моделей атрибуции доходов от транзакций в интернет-магазине и предложено решение в виде динамической модели, основанной на поведении покупателя при прохождении воронки заказа. 2016 Article Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ. 2409-8876 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868 004.023 en Математичне моделювання в економіці Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language English
topic Математичні та інформаційні моделі в економіці
Математичні та інформаційні моделі в економіці
spellingShingle Математичні та інформаційні моделі в економіці
Математичні та інформаційні моделі в економіці
Flaks, V.L.
Funnel based reventure attribution of online canpaigns
Математичне моделювання в економіці
description The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website.
format Article
author Flaks, V.L.
author_facet Flaks, V.L.
author_sort Flaks, V.L.
title Funnel based reventure attribution of online canpaigns
title_short Funnel based reventure attribution of online canpaigns
title_full Funnel based reventure attribution of online canpaigns
title_fullStr Funnel based reventure attribution of online canpaigns
title_full_unstemmed Funnel based reventure attribution of online canpaigns
title_sort funnel based reventure attribution of online canpaigns
publisher Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України
publishDate 2016
topic_facet Математичні та інформаційні моделі в економіці
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868
citation_txt Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ.
series Математичне моделювання в економіці
work_keys_str_mv AT flaksvl funnelbasedreventureattributionofonlinecanpaigns
first_indexed 2023-10-18T21:03:09Z
last_indexed 2023-10-18T21:03:09Z
_version_ 1796151798295166976