Funnel based reventure attribution of online canpaigns
The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website.
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | Flaks, V.L. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України
2016
|
Назва видання: | Математичне моделювання в економіці |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Usage of the apparatus of ordinary differential equations in modelling of economic and environmental systems
за авторством: Oliynyk, A.P., та інші
Опубліковано: (2019) -
How Founding beliefs of Capitalism, University and Mathematics Shaped the Institution of Mainstream Economics
за авторством: Yefimov, V.
Опубліковано: (2016) -
On pragmatist institutional economics
за авторством: Yefimov, V.
Опубліковано: (2015) -
On the use of the type I Gumbel distribution to assess risks given floods
за авторством: Stefanyshyn, D.V.
Опубліковано: (2018) -
The essence of fictitious capital and its role in the development of mofern economic crisis
за авторством: Veduta, E.N., та інші
Опубліковано: (2015)