Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті
Стаття присвячена питанню оцінки ролі читача у творах українських письменників 1910-1920-х років XX ст. Імпліцитний читач творів М.Хвильового, Юліана Шпола, Ю.Яновського, М.Йогансена, Г.Михайличенка – уважна, вдумлива людина з великим естетичним досвідом, здатна до співтворчості. Також у статті р...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2008
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132027 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті / С. Жигун // Слово і Час. — 2008. — № 11. — С. 56-62. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-132027 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1320272018-04-10T03:02:49Z Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті Жигун, С. Питання теоретичні Стаття присвячена питанню оцінки ролі читача у творах українських письменників 1910-1920-х років XX ст. Імпліцитний читач творів М.Хвильового, Юліана Шпола, Ю.Яновського, М.Йогансена, Г.Михайличенка – уважна, вдумлива людина з великим естетичним досвідом, здатна до співтворчості. Також у статті розглядається наявний у багатьох творах образ неосвіченого читача, який слухається автора, як учень учителя. Крім того, у статті приділено увагу т. зв. “нелінійному читанню”. This article deals with the problem of the reader’s role assessment in the works of Ukrainian writers of the first and second decades of 20th century. The implicit reader of the texts by M.Khvyliovy, Yulian Shpol, Yu.Yanovsky, M.Yogansen or G.Mykhaylychenko is a profound and thoughtful person with a considerable aesthetic experience, capable of co-authorship. The article also contains reflections upon the wide-spread figure of an uneducated reader, who tends to follow the author, as a pupil follows the footsteps of his teacher. Above that, the author of the paper pays attention to the phenomenon of the so-called “nonlinear reading”. Статья посвящена вопросу оценки роли читателя в произведениях украинских писателей 1910-1920-х годов ХХ столетия. Желаемый читатель произведений Н.Хвылевого, Юлиана Шпола, Ю.Яновского, М.Йогансена, Г.Михайличенко – внимательный, вдумчивый человек с большим эстетическим опытом, способный к сотворчеству. Также в статье рассматривается представленный во многих произведениях образ необразованного читателя, который слушается автора, как ученик учителя. Кроме того, в статье уделяется внимание т. н. “нелинейному чтению”. 2008 Article Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті / С. Жигун // Слово і Час. — 2008. — № 11. — С. 56-62. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. 0236-1477 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132027 uk Слово і Час Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Питання теоретичні Питання теоретичні |
spellingShingle |
Питання теоретичні Питання теоретичні Жигун, С. Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті Слово і Час |
description |
Стаття присвячена питанню оцінки ролі читача у творах українських письменників 1910-1920-х років
XX ст. Імпліцитний читач творів М.Хвильового, Юліана Шпола, Ю.Яновського, М.Йогансена, Г.Михайличенка
– уважна, вдумлива людина з великим естетичним досвідом, здатна до співтворчості. Також у статті
розглядається наявний у багатьох творах образ неосвіченого читача, який слухається автора, як учень
учителя. Крім того, у статті приділено увагу т. зв. “нелінійному читанню”. |
format |
Article |
author |
Жигун, С. |
author_facet |
Жигун, С. |
author_sort |
Жигун, С. |
title |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті |
title_short |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті |
title_full |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті |
title_fullStr |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті |
title_full_unstemmed |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті |
title_sort |
стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті |
publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Питання теоретичні |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132027 |
citation_txt |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті / С. Жигун // Слово і Час. — 2008. — № 11. — С. 56-62. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
series |
Слово і Час |
work_keys_str_mv |
AT žiguns strategííspílkuvannâzčitačemâkgravprozovomutekstí |
first_indexed |
2023-10-18T21:03:29Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:03:29Z |
_version_ |
1796151812310433792 |