Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами

Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автори: Гриценко, В.І., Онищенко, І.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2016
Назва видання:Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-132525
record_format dspace
spelling irk-123456789-1325252018-04-21T03:04:40Z Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами Гриценко, В.І. Онищенко, І.М. Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий підхід до прогнозування імовірності кліку користувачем на рекламу та вплив такого підходу на ефективність рекламної кампанії. Внедрение новых методов и подходов к обработке данных, получивших название «Big Data», особенно актуально для систем с высокой загруженностью. В условиях быстрого потока данных традиционные пакетные методы моделирования не всегда дают точные и устойчивые результаты. В данной статье автором рассмотрено онлайновый подход к прогнозированию вероятности клика пользователя по рекламе и влияние такого подхода на эффективность рекламной кампании. Implementation of new methods and approaches to data processing called “Big Data” is actual especially for high velocity systems. An example of such system is an online advertising auction, where the number of requests is above 100 per second. In case of high velocity traditional batch learning algorithms not always lead to accurate and stable results. In the article, the author deals with online learning algorithm to predict the Click-Through-Rate for an online ad. After the author compare the result of working of two algorithms and shows the problem of using batch learning. 2016 Article Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. XXXX-0009 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525 330.4:004.22 uk Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий підхід до прогнозування імовірності кліку користувачем на рекламу та вплив такого підходу на ефективність рекламної кампанії.
format Article
author Гриценко, В.І.
Онищенко, І.М.
spellingShingle Гриценко, В.І.
Онищенко, І.М.
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
author_facet Гриценко, В.І.
Онищенко, І.М.
author_sort Гриценко, В.І.
title Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
title_short Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
title_full Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
title_fullStr Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
title_full_unstemmed Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
title_sort застосування інструментів big data для підвищення ефективності онлайн реклами
publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
publishDate 2016
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525
citation_txt Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
work_keys_str_mv AT gricenkoví zastosuvannâínstrumentívbigdatadlâpídviŝennâefektivnostíonlajnreklami
AT oniŝenkoím zastosuvannâínstrumentívbigdatadlâpídviŝennâefektivnostíonlajnreklami
first_indexed 2023-10-18T21:04:25Z
last_indexed 2023-10-18T21:04:25Z
_version_ 1796151853801537536