Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2016
|
Назва видання: | Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-132525 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1325252018-04-21T03:04:40Z Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами Гриценко, В.І. Онищенко, І.М. Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий підхід до прогнозування імовірності кліку користувачем на рекламу та вплив такого підходу на ефективність рекламної кампанії. Внедрение новых методов и подходов к обработке данных, получивших название «Big Data», особенно актуально для систем с высокой загруженностью. В условиях быстрого потока данных традиционные пакетные методы моделирования не всегда дают точные и устойчивые результаты. В данной статье автором рассмотрено онлайновый подход к прогнозированию вероятности клика пользователя по рекламе и влияние такого подхода на эффективность рекламной кампании. Implementation of new methods and approaches to data processing called “Big Data” is actual especially for high velocity systems. An example of such system is an online advertising auction, where the number of requests is above 100 per second. In case of high velocity traditional batch learning algorithms not always lead to accurate and stable results. In the article, the author deals with online learning algorithm to predict the Click-Through-Rate for an online ad. After the author compare the result of working of two algorithms and shows the problem of using batch learning. 2016 Article Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. XXXX-0009 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525 330.4:004.22 uk Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий підхід до прогнозування імовірності кліку користувачем на рекламу та вплив такого підходу на ефективність рекламної кампанії. |
format |
Article |
author |
Гриценко, В.І. Онищенко, І.М. |
spellingShingle |
Гриценко, В.І. Онищенко, І.М. Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
author_facet |
Гриценко, В.І. Онищенко, І.М. |
author_sort |
Гриценко, В.І. |
title |
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами |
title_short |
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами |
title_full |
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами |
title_fullStr |
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами |
title_full_unstemmed |
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами |
title_sort |
застосування інструментів big data для підвищення ефективності онлайн реклами |
publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
publishDate |
2016 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525 |
citation_txt |
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
series |
Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
work_keys_str_mv |
AT gricenkoví zastosuvannâínstrumentívbigdatadlâpídviŝennâefektivnostíonlajnreklami AT oniŝenkoím zastosuvannâínstrumentívbigdatadlâpídviŝennâefektivnostíonlajnreklami |
first_indexed |
2023-10-18T21:04:25Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:04:25Z |
_version_ |
1796151853801537536 |