Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | Гриценко, В.І., Онищенко, І.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2016
|
Назва видання: | Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Удосконалення методів обробки та зберігання даних за допомогою інструментів "Big Data" та Map Reduce
за авторством: Онищенко, І.М.
Опубліковано: (2017) -
Визначення iнформативностi параметрiв моделi прогнозування ймовiрностi вибору продукту в умовах «Big Data»
за авторством: Гриценко, В.І., та інші
Опубліковано: (2017) -
Григорій Сковорода онлайн!
за авторством: Бук, С.
Опубліковано: (2010) -
Про віртуальне середовище для онлайн-навчання
за авторством: Височанський, В., та інші
Опубліковано: (2010) -
Методи підвищення ефективності застосування зростаючих пірамідальних мереж
за авторством: Величко, В.Ю., та інші
Опубліковано: (2010)