Синестезійна поезія Леопольда Стаффа
У статті аналізується синестезійна поезія Л.Стаффа, його схильність до “кольорового слуху” та “звукового кольору”, упроваджується класифікація антецедента й консеквента. Прийоми синестезії авторка розглядає крізь призму феноменології Г. Башляра, юнгівського колективного підсвідомого, інтуїтивізму...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2009
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132781 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Синестезійна поезія Леопольда Стаффа / Е. Циховська // Слово і Час. — 2009. — № 1. — С. 44-50. — Бібліогр.: 17 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті аналізується синестезійна поезія Л.Стаффа, його схильність до “кольорового слуху” та
“звукового кольору”, упроваджується класифікація антецедента й консеквента. Прийоми синестезії авторка
розглядає крізь призму феноменології Г. Башляра, юнгівського колективного підсвідомого, інтуїтивізму
А. Бергсона. |
---|