2025-02-23T09:48:24-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-133342%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:48:24-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-133342%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:48:24-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T09:48:24-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг)

На матеріалі повісті “14” російської письменниці Фаїни Грімберг вивчаються механізми пародії як заміни знаків системи на знаки іншої системи в контексті рецепції та репрезентації жіночого тексту. Комічна інверсія за таких умов постає наповненням традиційних художніх типів і тем (скажімо, мотиву п...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Улюра, Г.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Series:Слово і Час
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133342
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-133342
record_format dspace
spelling irk-123456789-1333422018-05-25T03:03:15Z Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг) Улюра, Г. Зарубіжна література На матеріалі повісті “14” російської письменниці Фаїни Грімберг вивчаються механізми пародії як заміни знаків системи на знаки іншої системи в контексті рецепції та репрезентації жіночого тексту. Комічна інверсія за таких умов постає наповненням традиційних художніх типів і тем (скажімо, мотиву полону) новим значенням у спробах протистояти впливам домінантної культури. Особливу увагу зосереджено на механізмах трансформації сексуальності в метафору статі в межах постмодерної культури. Basing on the short story “14” by the Russian prose writer Faina Grimberg, we analyse such parodying mechanisms as changing the signs of one system into the signs of the other within the context of reception and representation of women's writing. In this case, comic inversion becomes apparent in fi lling traditional literary types and topics (e.g. the motif of capture) with new meaning in an attempt to resist the infl uence of the dominant culture. Special attention is paid to the postmodernist mechanisms of transformation which convert sexuality into the metaphor of sex. На материале повести «14» российской писательницы Фаины Гримберг анализируются механизмы пародии как смены знаков системы на знаки другой системы в контексте рецепции и репрезентации женского текста. Комическая инверсия в этом случае является наполнением традиционных художественный типов и тем (скажем, мотива пленения) новым значением в попытках противостоять влиянию доминантной культуры. Особое внимание уделяется механизмам трансформации сексуальности в метафору пола в постмодернистской культуре. 2009 Article Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг) / Г. Улюра // Слово і Час. — 2009. — № 7. — С. 51-60. — Бібліогр.: 17 назв. — укp. 0236-1477 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133342 uk Слово і Час Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Зарубіжна література
Зарубіжна література
spellingShingle Зарубіжна література
Зарубіжна література
Улюра, Г.
Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг)
Слово і Час
description На матеріалі повісті “14” російської письменниці Фаїни Грімберг вивчаються механізми пародії як заміни знаків системи на знаки іншої системи в контексті рецепції та репрезентації жіночого тексту. Комічна інверсія за таких умов постає наповненням традиційних художніх типів і тем (скажімо, мотиву полону) новим значенням у спробах протистояти впливам домінантної культури. Особливу увагу зосереджено на механізмах трансформації сексуальності в метафору статі в межах постмодерної культури.
format Article
author Улюра, Г.
author_facet Улюра, Г.
author_sort Улюра, Г.
title Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг)
title_short Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг)
title_full Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг)
title_fullStr Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг)
title_full_unstemmed Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг)
title_sort комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” фаїни грімберг)
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2009
topic_facet Зарубіжна література
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133342
citation_txt Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю “14” Фаїни Грімберг) / Г. Улюра // Слово і Час. — 2009. — № 7. — С. 51-60. — Бібліогр.: 17 назв. — укp.
series Слово і Час
work_keys_str_mv AT ulûrag komíčnaínversíââkstrategíâžínočogotekstuzapovístû14faínigrímberg
first_indexed 2023-10-18T21:05:44Z
last_indexed 2023-10-18T21:05:44Z
_version_ 1796151911424983040