Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні
Аналіз доступних інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання, розроблених за кордоном та в Україні, виявив відсутність комплексного інформаційно-технологічного супроводу процесу навчання осіб з особливими потребами. Для врахування потреб і можливостей зростаючої кількості учасників інкл...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2017
|
Назва видання: | Штучний інтелект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133660 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні / Т.В. Шестакевич, В.В. Пасічник, Н.Е. Кунанець // Штучний інтелект. — 2017. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-133660 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1336602018-06-05T03:03:52Z Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні Шестакевич, Т.В. Пасічник, В.В. Кунанець, Н.Е. Інтелектуальні системи навчання Аналіз доступних інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання, розроблених за кордоном та в Україні, виявив відсутність комплексного інформаційно-технологічного супроводу процесу навчання осіб з особливими потребами. Для врахування потреб і можливостей зростаючої кількості учасників інклюзивного навчання, в основу розроблення таких інформаційних технологій необхідно покласти математичні моделі процесу інклюзивного навчання та його ІТ-супроводу. Система врахування ефектів впливу від впровадження інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання дасть змогу враховувати вимоги його учасників під час розроблення відповідних складових програмної системи. The analysis of available information technologies of inclusive education support, developed abroad and in Ukraine, revealed the lack of integrated information and technology support for the education of people with special needs. In order to take into account, the needs and possibilities of a growing number of inclusive education participants, the basis of the development of such information technologies must be the mathematical models of inclusive education process, as well as its IT support. The system of effects consideration for inclusive education IT support implementation will enable meeting the requirements of inclusive education participants in order to develop relevant components of the software system. 2017 Article Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні / Т.В. Шестакевич, В.В. Пасічник, Н.Е. Кунанець // Штучний інтелект. — 2017. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133660 376-056.2:004.416:37.014.61 uk Штучний інтелект Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Інтелектуальні системи навчання Інтелектуальні системи навчання |
spellingShingle |
Інтелектуальні системи навчання Інтелектуальні системи навчання Шестакевич, Т.В. Пасічник, В.В. Кунанець, Н.Е. Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні Штучний інтелект |
description |
Аналіз доступних інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання, розроблених за кордоном та в Україні, виявив відсутність комплексного інформаційно-технологічного супроводу процесу навчання осіб з особливими потребами. Для врахування потреб і можливостей зростаючої кількості учасників інклюзивного навчання, в основу розроблення таких інформаційних технологій необхідно покласти математичні моделі процесу інклюзивного навчання та його ІТ-супроводу. Система врахування ефектів впливу від впровадження інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання дасть змогу враховувати вимоги його учасників під час розроблення відповідних складових програмної системи. |
format |
Article |
author |
Шестакевич, Т.В. Пасічник, В.В. Кунанець, Н.Е. |
author_facet |
Шестакевич, Т.В. Пасічник, В.В. Кунанець, Н.Е. |
author_sort |
Шестакевич, Т.В. |
title |
Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні |
title_short |
Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні |
title_full |
Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні |
title_fullStr |
Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні |
title_full_unstemmed |
Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні |
title_sort |
інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в україні |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2017 |
topic_facet |
Інтелектуальні системи навчання |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133660 |
citation_txt |
Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні / Т.В. Шестакевич, В.В. Пасічник, Н.Е. Кунанець // Штучний інтелект. — 2017. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
series |
Штучний інтелект |
work_keys_str_mv |
AT šestakevičtv ínformacíjnotehnologíčnijsuprovídínklûzivnogonavčannâvukraíní AT pasíčnikvv ínformacíjnotehnologíčnijsuprovídínklûzivnogonavčannâvukraíní AT kunanecʹne ínformacíjnotehnologíčnijsuprovídínklûzivnogonavčannâvukraíní |
first_indexed |
2023-10-18T21:06:21Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:06:21Z |
_version_ |
1796151938013724672 |