Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні

Аналіз доступних інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання, розроблених за кордоном та в Україні, виявив відсутність комплексного інформаційно-технологічного супроводу процесу навчання осіб з особливими потребами. Для врахування потреб і можливостей зростаючої кількості учасників інкл...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автори: Шестакевич, Т.В., Пасічник, В.В., Кунанець, Н.Е.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2017
Назва видання:Штучний інтелект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133660
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні / Т.В. Шестакевич, В.В. Пасічник, Н.Е. Кунанець // Штучний інтелект. — 2017. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-133660
record_format dspace
spelling irk-123456789-1336602018-06-05T03:03:52Z Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні Шестакевич, Т.В. Пасічник, В.В. Кунанець, Н.Е. Інтелектуальні системи навчання Аналіз доступних інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання, розроблених за кордоном та в Україні, виявив відсутність комплексного інформаційно-технологічного супроводу процесу навчання осіб з особливими потребами. Для врахування потреб і можливостей зростаючої кількості учасників інклюзивного навчання, в основу розроблення таких інформаційних технологій необхідно покласти математичні моделі процесу інклюзивного навчання та його ІТ-супроводу. Система врахування ефектів впливу від впровадження інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання дасть змогу враховувати вимоги його учасників під час розроблення відповідних складових програмної системи. The analysis of available information technologies of inclusive education support, developed abroad and in Ukraine, revealed the lack of integrated information and technology support for the education of people with special needs. In order to take into account, the needs and possibilities of a growing number of inclusive education participants, the basis of the development of such information technologies must be the mathematical models of inclusive education process, as well as its IT support. The system of effects consideration for inclusive education IT support implementation will enable meeting the requirements of inclusive education participants in order to develop relevant components of the software system. 2017 Article Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні / Т.В. Шестакевич, В.В. Пасічник, Н.Е. Кунанець // Штучний інтелект. — 2017. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133660 376-056.2:004.416:37.014.61 uk Штучний інтелект Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інтелектуальні системи навчання
Інтелектуальні системи навчання
spellingShingle Інтелектуальні системи навчання
Інтелектуальні системи навчання
Шестакевич, Т.В.
Пасічник, В.В.
Кунанець, Н.Е.
Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні
Штучний інтелект
description Аналіз доступних інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання, розроблених за кордоном та в Україні, виявив відсутність комплексного інформаційно-технологічного супроводу процесу навчання осіб з особливими потребами. Для врахування потреб і можливостей зростаючої кількості учасників інклюзивного навчання, в основу розроблення таких інформаційних технологій необхідно покласти математичні моделі процесу інклюзивного навчання та його ІТ-супроводу. Система врахування ефектів впливу від впровадження інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання дасть змогу враховувати вимоги його учасників під час розроблення відповідних складових програмної системи.
format Article
author Шестакевич, Т.В.
Пасічник, В.В.
Кунанець, Н.Е.
author_facet Шестакевич, Т.В.
Пасічник, В.В.
Кунанець, Н.Е.
author_sort Шестакевич, Т.В.
title Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні
title_short Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні
title_full Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні
title_fullStr Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні
title_full_unstemmed Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні
title_sort інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в україні
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2017
topic_facet Інтелектуальні системи навчання
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133660
citation_txt Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні / Т.В. Шестакевич, В.В. Пасічник, Н.Е. Кунанець // Штучний інтелект. — 2017. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
series Штучний інтелект
work_keys_str_mv AT šestakevičtv ínformacíjnotehnologíčnijsuprovídínklûzivnogonavčannâvukraíní
AT pasíčnikvv ínformacíjnotehnologíčnijsuprovídínklûzivnogonavčannâvukraíní
AT kunanecʹne ínformacíjnotehnologíčnijsuprovídínklûzivnogonavčannâvukraíní
first_indexed 2023-10-18T21:06:21Z
last_indexed 2023-10-18T21:06:21Z
_version_ 1796151938013724672