2025-02-23T03:29:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-134092%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:29:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-134092%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:29:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T03:29:12-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм
Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуют...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут електродинаміки НАН України
2015
|
Series: | Технічна електродинаміка |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134092 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-134092 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1340922018-06-13T03:03:03Z Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. Електромеханічне перетворення енергії Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення момент-струм. В статье представлены результаты сравнительного анализа энергетической эффективности алгоритмов векторного управления моментом асинхронного двигателя с максимизацией соотношения момент-ток. Анализ выполнен путем экспериментального сравнения энергетических характеристик систем векторного управления, которые базируются на основе: традиционного векторного управления при постоянном потокосцеплении; управления с максимизацией соотношения момент-ток по классическому критерию, когда моментная и полевая компоненты вектора тока статора формируются равными друг другу; разработанного авторами управления с максимизацией момент-ток и учетом кривой намагничивания. Экспериментально показано, что предложенный авторами алгоритм обеспечивает повышенные показатели энергетической эффективности по сравнению как с традиционным векторным управлением при постоянном потокосцеплении, так и с алгоритмами, базирующимися на классическом критерии максимизации соотношения момент-ток. A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque per ampere ratio maximization using classical criterion, when torque and flux components of stator current vector should be equal; developed by authors control with torque per ampere maximization taking into account the magnetization curve. Experimentally shown that proposed control algorithm provides better efficiency in comparison with traditional vector control with constant flux, and algorithms, based on the classical criterion of torque per Ampere maximization. 2015 Article Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм / С.М. Пересада, С.М. Ковбаса, С.С. Димко, В.О. Благодір // Технічна електродинаміка. — 2015. — № 4. — С. 36-40. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1607-7970 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134092 621.34 uk Технічна електродинаміка Інститут електродинаміки НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Електромеханічне перетворення енергії Електромеханічне перетворення енергії |
spellingShingle |
Електромеханічне перетворення енергії Електромеханічне перетворення енергії Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм Технічна електродинаміка |
description |
Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування
моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом
експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на
основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення
момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора
формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням
кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує
підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному
потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення
момент-струм. |
format |
Article |
author |
Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. |
author_facet |
Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. |
author_sort |
Пересада, С.М. |
title |
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм |
title_short |
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм |
title_full |
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм |
title_fullStr |
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм |
title_full_unstemmed |
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм |
title_sort |
порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм |
publisher |
Інститут електродинаміки НАН України |
publishDate |
2015 |
topic_facet |
Електромеханічне перетворення енергії |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134092 |
citation_txt |
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм / С.М. Пересада, С.М. Ковбаса, С.С. Димко, В.О. Благодір // Технічна електродинаміка. — 2015. — № 4. — С. 36-40. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Технічна електродинаміка |
work_keys_str_mv |
AT peresadasm porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum AT kovbasasm porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum AT dimkoss porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum AT blagodírvo porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum |
first_indexed |
2023-10-18T21:07:23Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:07:23Z |
_version_ |
1796151981843152896 |