Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті

На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особлив...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Люлько, О.М., Малиш, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України 2012
Назва видання:Актуальні проблеми транспортної медицини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особливості візуальних можливостей при спостереженні двома очима. Крім того, загальноприйнята методика дослідження гостроти зору з 5 метрів потребує вдосконалення у бік збільшення дистанції, з якою слід вивчати візуальні можливості випробовуваних до 45 метрів і застосування оптотіпов іншої спрямованості.