Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті

На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особлив...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Люлько, О.М., Малиш, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України 2012
Назва видання:Актуальні проблеми транспортної медицини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-134128
record_format dspace
spelling irk-123456789-1341282018-06-13T03:03:17Z Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті Люлько, О.М. Малиш, О.О. Материалы конференции На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особливості візуальних можливостей при спостереженні двома очима. Крім того, загальноприйнята методика дослідження гостроти зору з 5 метрів потребує вдосконалення у бік збільшення дистанції, з якою слід вивчати візуальні можливості випробовуваних до 45 метрів і застосування оптотіпов іншої спрямованості. На примере исследования разрешающей способности глаз у летчиков и железнодорожников, показано несовершенство экспертного подхода к оценке зрительных возможностей операторов динамических систем. Предлагается отказаться от решающего значения показателей монокулярной остроты зрения в 1,0, не учитывая особенности визуальных возможностей при наблюдении двумя глазами. Кроме того, общепринятая методика исследования остроты зрения с 5 метров требует усовершенствования в сторону увеличения дистанции, с которой следует изучать визуальные возможности испытуемых до 45 метров и применения оптотипов другой направленности. In the case study of the resolution of the eyes of pilots and railroad workers, shows the imperfection of the expert approach to assessing the visual capabilities of dynamic systems operators. It is proposed to abandon the decisive values of monocular visual acuity of 1.0 without considering the particular visual features under the supervision of the two eyes. In addition, the common method of investigation of visual acuity with a 5 meter needs to be improved in the direction of increasing distance from which to explore the visual possibilities of the subjects up to 45 meters and the optotypes of the other direction. 2012 Article Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128 614.88. uk Актуальні проблеми транспортної медицини Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Материалы конференции
Материалы конференции
spellingShingle Материалы конференции
Материалы конференции
Люлько, О.М.
Малиш, О.О.
Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
Актуальні проблеми транспортної медицини
description На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особливості візуальних можливостей при спостереженні двома очима. Крім того, загальноприйнята методика дослідження гостроти зору з 5 метрів потребує вдосконалення у бік збільшення дистанції, з якою слід вивчати візуальні можливості випробовуваних до 45 метрів і застосування оптотіпов іншої спрямованості.
format Article
author Люлько, О.М.
Малиш, О.О.
author_facet Люлько, О.М.
Малиш, О.О.
author_sort Люлько, О.М.
title Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
title_short Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
title_full Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
title_fullStr Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
title_full_unstemmed Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
title_sort медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
publishDate 2012
topic_facet Материалы конференции
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128
citation_txt Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Актуальні проблеми транспортної медицини
work_keys_str_mv AT lûlʹkoom medičníaspektibezpekidíâlʹnostínatransportí
AT mališoo medičníaspektibezpekidíâlʹnostínatransportí
first_indexed 2023-10-18T21:07:28Z
last_indexed 2023-10-18T21:07:28Z
_version_ 1796151996198158336