Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті
На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особлив...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2012
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-134128 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1341282018-06-13T03:03:17Z Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті Люлько, О.М. Малиш, О.О. Материалы конференции На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особливості візуальних можливостей при спостереженні двома очима. Крім того, загальноприйнята методика дослідження гостроти зору з 5 метрів потребує вдосконалення у бік збільшення дистанції, з якою слід вивчати візуальні можливості випробовуваних до 45 метрів і застосування оптотіпов іншої спрямованості. На примере исследования разрешающей способности глаз у летчиков и железнодорожников, показано несовершенство экспертного подхода к оценке зрительных возможностей операторов динамических систем. Предлагается отказаться от решающего значения показателей монокулярной остроты зрения в 1,0, не учитывая особенности визуальных возможностей при наблюдении двумя глазами. Кроме того, общепринятая методика исследования остроты зрения с 5 метров требует усовершенствования в сторону увеличения дистанции, с которой следует изучать визуальные возможности испытуемых до 45 метров и применения оптотипов другой направленности. In the case study of the resolution of the eyes of pilots and railroad workers, shows the imperfection of the expert approach to assessing the visual capabilities of dynamic systems operators. It is proposed to abandon the decisive values of monocular visual acuity of 1.0 without considering the particular visual features under the supervision of the two eyes. In addition, the common method of investigation of visual acuity with a 5 meter needs to be improved in the direction of increasing distance from which to explore the visual possibilities of the subjects up to 45 meters and the optotypes of the other direction. 2012 Article Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128 614.88. uk Актуальні проблеми транспортної медицини Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Материалы конференции Материалы конференции |
spellingShingle |
Материалы конференции Материалы конференции Люлько, О.М. Малиш, О.О. Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті Актуальні проблеми транспортної медицини |
description |
На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників
показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особливості візуальних можливостей при спостереженні двома очима. Крім того, загальноприйнята методика дослідження гостроти зору з 5 метрів потребує вдосконалення у бік збільшення дистанції, з якою слід вивчати візуальні можливості випробовуваних до 45 метрів і застосування оптотіпов іншої спрямованості. |
format |
Article |
author |
Люлько, О.М. Малиш, О.О. |
author_facet |
Люлько, О.М. Малиш, О.О. |
author_sort |
Люлько, О.М. |
title |
Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті |
title_short |
Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті |
title_full |
Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті |
title_fullStr |
Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті |
title_full_unstemmed |
Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті |
title_sort |
медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті |
publisher |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Материалы конференции |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128 |
citation_txt |
Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
series |
Актуальні проблеми транспортної медицини |
work_keys_str_mv |
AT lûlʹkoom medičníaspektibezpekidíâlʹnostínatransportí AT mališoo medičníaspektibezpekidíâlʹnostínatransportí |
first_indexed |
2023-10-18T21:07:28Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:07:28Z |
_version_ |
1796151996198158336 |