Удосконалення двоконтурної заступної схеми глибокопазних асинхронних двигунів
Удосконалено метод визначення за каталоговими даними параметрів двох заступних схем глибокопазних асинхронних двигунів. У першій схемі для врахування скін-ефекту ротор представлено одним контуром із залежними від ковзання активним і індуктивним опорами, а у другій − двома паралельно з'єднаним...
Збережено в:
Видавець: | Інститут електродинаміки НАН України |
---|---|
Дата: | 2016 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут електродинаміки НАН України
2016
|
Назва видання: | Технічна електродинаміка |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134792 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Удосконалення двоконтурної заступної схеми глибокопазних асинхронних двигунів / В.Ф. Сивокобиленко // Технічна електродинаміка. — 2016. — № 3. — С. 48-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Удосконалено метод визначення за каталоговими даними параметрів двох заступних схем глибокопазних асинхронних
двигунів. У першій схемі для врахування скін-ефекту ротор представлено одним контуром із залежними
від ковзання активним і індуктивним опорами, а у другій − двома паралельно з'єднаними контурами з постійними
і незалежними від ковзання опорами. Метод базується на ітераційному чисельному рішенні рівнянь
для струмів і моментів, залежних від параметрів схем і забезпечує в обох схемах збіг каталогових і розрахункових
даних при ковзаннях − номінальному і рівному одиниці, проте при інших ковзаннях виявлені характерні
спотворення характеристик струму статора і моменту. Для їхнього усунення запропоновано нову заступну
гібридну схему з двома контурами на роторі, опори кожного з яких є функціями ковзання і визначаються за допомогою
усереднення параметрів раніше розглянутих заступних схем. Наведено приклади, які підтверджують
ефективність гібридної схеми. |
---|