Удосконалення двоконтурної заступної схеми глибокопазних асинхронних двигунів

Удосконалено метод визначення за каталоговими даними параметрів двох заступних схем глибокопазних асинхронних двигунів. У першій схемі для врахування скін-ефекту ротор представлено одним контуром із залежними від ковзання активним і індуктивним опорами, а у другій − двома паралельно з'єднаним...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут електродинаміки НАН України
Дата:2016
Автор: Сивокобиленко, В.Ф.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут електродинаміки НАН України 2016
Назва видання:Технічна електродинаміка
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134792
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Удосконалення двоконтурної заступної схеми глибокопазних асинхронних двигунів / В.Ф. Сивокобиленко // Технічна електродинаміка. — 2016. — № 3. — С. 48-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Удосконалено метод визначення за каталоговими даними параметрів двох заступних схем глибокопазних асинхронних двигунів. У першій схемі для врахування скін-ефекту ротор представлено одним контуром із залежними від ковзання активним і індуктивним опорами, а у другій − двома паралельно з'єднаними контурами з постійними і незалежними від ковзання опорами. Метод базується на ітераційному чисельному рішенні рівнянь для струмів і моментів, залежних від параметрів схем і забезпечує в обох схемах збіг каталогових і розрахункових даних при ковзаннях − номінальному і рівному одиниці, проте при інших ковзаннях виявлені характерні спотворення характеристик струму статора і моменту. Для їхнього усунення запропоновано нову заступну гібридну схему з двома контурами на роторі, опори кожного з яких є функціями ковзання і визначаються за допомогою усереднення параметрів раніше розглянутих заступних схем. Наведено приклади, які підтверджують ефективність гібридної схеми.