Оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини на доріжці кочення кільця буксового підшипника
Запропоновано розрахункову методику оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини біля вершини поверхневого раковиноподібного дефекту на доріжці кочення буксового підшипника локомотива. В основі цієї методики закладено модель, що базується на енергетичному підході механіки руйнування матеріал...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2015
|
Назва видання: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135156 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини на доріжці кочення кільця буксового підшипника / В.Р. Скальський, Д.В. Рудавський, Я.Р. Ярема, В.Р. Бас // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 2. — С. 121-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Запропоновано розрахункову методику оцінювання періоду зародження втомної
мікротріщини біля вершини поверхневого раковиноподібного дефекту на доріжці
кочення буксового підшипника локомотива. В основі цієї методики закладено модель, що базується на енергетичному підході механіки руйнування матеріалів. Для
визначення необхідних механічних констант матеріалу підшипника виконано експериментальні дослідження, а саме: статичні та втомні випробування зразків сталі
ШХ15 кільця буксового підшипника. Показано, що за розташування у найнавантаженішому місці доріжки кочення раковиноподібного поверхневого дефекту біля
його гладкої вершини може зародитися втомна мікротріщина за порівняно короткий
період роботи підшипника у експлуатаційному режимі. |
---|