2025-02-23T15:41:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-135163%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:41:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-135163%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:41:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T15:41:19-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Особливості руйнування високоміцних болтів зі сплаву ВТ22
Швидкісною термічною обробкою та гарячим висаджуванням головок виготовлено дослідну партію стикувальних болтів М12 авіаційного призначення з прутків сплаву ВТ22, отриманих інтенсивною гарячою пластичною деформацією (кроковим куванням–вальцюванням). Після фінального старіння за випроб розтягом болт...
Saved in:
Main Authors: | , , , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2015
|
Series: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135163 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Швидкісною термічною обробкою та гарячим висаджуванням головок виготовлено
дослідну партію стикувальних болтів М12 авіаційного призначення з прутків сплаву
ВТ22, отриманих інтенсивною гарячою пластичною деформацією (кроковим куванням–вальцюванням). Після фінального старіння за випроб розтягом болти мали такі
характеристики: границі текучості та міцності 1380 й 1455 МРа, відносне видовження
та звуження 7,2 і 24,3% відповідно. Випробування, виконані за розробленою у ДП
“АНТОНОВ” програмою, засвідчили, що втома та малоциклова втома майже удвічі
вищі під час накочування різьблення в повністю термічно зміцненому стані, тобто
після фінального старіння. Встановлено можливість підвищення втомних характеристик болтів вдосконаленням технології механічної обробки. |
---|