2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-135206%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-135206%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс

За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміц...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Осташ, О.П., Анофрієв, В.Г., Андрейко, І.М., Мурадян, Л.А., Кулик, В.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України 2012
Series:Фізико-хімічна механіка матеріалів
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135206
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності і твердості (зносотривкості), а й опірність тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками циклічної тріщиностійкості в умовах нормального відриву і поперечного зсуву.