2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-135206%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-135206%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T22:07:29-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс
За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміц...
Saved in:
Main Authors: | , , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2012
|
Series: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135206 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних
залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення.
Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності і твердості (зносотривкості), а й опірність
тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах
структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних
колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками
циклічної тріщиностійкості в умовах нормального відриву і поперечного зсуву. |
---|