Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс
За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміц...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2012
|
Назва видання: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135206 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс / О.П. Осташ, В.Г. Анофрієв, І.М. Андрейко, Л.А. Мурадян, В.В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 7-13. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних
залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення.
Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності і твердості (зносотривкості), а й опірність
тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах
структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних
колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками
циклічної тріщиностійкості в умовах нормального відриву і поперечного зсуву. |
---|