Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс

За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміц...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
Дата:2012
Автори: Осташ, О.П., Анофрієв, В.Г., Андрейко, І.М., Мурадян, Л.А., Кулик, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України 2012
Назва видання:Фізико-хімічна механіка матеріалів
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135206
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс / О.П. Осташ, В.Г. Анофрієв, І.М. Андрейко, Л.А. Мурадян, В.В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 7-13. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси