Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двиг...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2013
|
Назва видання: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-135786 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1357862018-06-16T03:11:38Z Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр Балицький, О.І. Абрамек, К.Ф. Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двигуна, проте коефіцієнт лінійної кореляції “теплого” двигуна за температури мастила 70°C вищий, ніж “холодного” (0°C), що, очевидно, спричинено тим, що під час запуску останнього мастило швидко розігрівається та змінюється його в’язкість. Выявлено, что интенсивность продувок газов в коробку коленвала двигателя внутреннего сгорания во время его запуска – удобный параметр, с помощью которого можно определить не только количество потребленного топлива, но и уплотненность системы поршень–втулка–цилиндр. Это касается и “теплого”, и “холодного” двигателей, но значения коэффициента линейной корреляции “теплого” при температуре масла 70°C выше, нежели для “холодного” (0°C), что, очевидно, обусловлено тем, что во время запуска последнего происходит быстрый разогрев масла и изменение его вязкости. It has been established, that the blow-through intensity of gases into avtomotive combustion engines during the start is a convenient parameter, which allows us to determine not only the quantity of the used fuel, but also compactedness of the piston–hob– cylinder system. This refers both to a “hot” and a “cold” engines, but the values of coefficient of linear correlation for a “hot” engine at the temperature of 70°C is higher, as compared to the “cold” engine ( 0°C), what is, evidently, caused by the fact that during “cold” engine start a quick oil heating occurs and its ductility changes. 2013 Article Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. 0430-6252 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786 539.3:539.538 uk Фізико-хімічна механіка матеріалів Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається
визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двигуна, проте коефіцієнт
лінійної кореляції “теплого” двигуна за температури мастила 70°C вищий, ніж “холодного” (0°C), що, очевидно, спричинено тим, що під час запуску останнього мастило швидко розігрівається та змінюється його в’язкість. |
format |
Article |
author |
Балицький, О.І. Абрамек, К.Ф. |
spellingShingle |
Балицький, О.І. Абрамек, К.Ф. Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр Фізико-хімічна механіка матеріалів |
author_facet |
Балицький, О.І. Абрамек, К.Ф. |
author_sort |
Балицький, О.І. |
title |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр |
title_short |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр |
title_full |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр |
title_fullStr |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр |
title_full_unstemmed |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр |
title_sort |
діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр |
publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
publishDate |
2013 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786 |
citation_txt |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. |
series |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
work_keys_str_mv |
AT balicʹkijoí díagnostičnijparametrznošuvannâsistemiporšenʹvtulkacilíndr AT abramekkf díagnostičnijparametrznošuvannâsistemiporšenʹvtulkacilíndr |
first_indexed |
2023-10-18T21:13:12Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:13:12Z |
_version_ |
1796152241158094848 |