Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр

Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двиг...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Балицький, О.І., Абрамек, К.Ф.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України 2013
Назва видання:Фізико-хімічна механіка матеріалів
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-135786
record_format dspace
spelling irk-123456789-1357862018-06-16T03:11:38Z Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр Балицький, О.І. Абрамек, К.Ф. Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двигуна, проте коефіцієнт лінійної кореляції “теплого” двигуна за температури мастила 70°C вищий, ніж “холодного” (0°C), що, очевидно, спричинено тим, що під час запуску останнього мастило швидко розігрівається та змінюється його в’язкість. Выявлено, что интенсивность продувок газов в коробку коленвала двигателя внутреннего сгорания во время его запуска – удобный параметр, с помощью которого можно определить не только количество потребленного топлива, но и уплотненность системы поршень–втулка–цилиндр. Это касается и “теплого”, и “холодного” двигателей, но значения коэффициента линейной корреляции “теплого” при температуре масла 70°C выше, нежели для “холодного” (0°C), что, очевидно, обусловлено тем, что во время запуска последнего происходит быстрый разогрев масла и изменение его вязкости. It has been established, that the blow-through intensity of gases into avtomotive combustion engines during the start is a convenient parameter, which allows us to determine not only the quantity of the used fuel, but also compactedness of the piston–hob– cylinder system. This refers both to a “hot” and a “cold” engines, but the values of coefficient of linear correlation for a “hot” engine at the temperature of 70°C is higher, as compared to the “cold” engine ( 0°C), what is, evidently, caused by the fact that during “cold” engine start a quick oil heating occurs and its ductility changes. 2013 Article Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. 0430-6252 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786 539.3:539.538 uk Фізико-хімічна механіка матеріалів Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двигуна, проте коефіцієнт лінійної кореляції “теплого” двигуна за температури мастила 70°C вищий, ніж “холодного” (0°C), що, очевидно, спричинено тим, що під час запуску останнього мастило швидко розігрівається та змінюється його в’язкість.
format Article
author Балицький, О.І.
Абрамек, К.Ф.
spellingShingle Балицький, О.І.
Абрамек, К.Ф.
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
Фізико-хімічна механіка матеріалів
author_facet Балицький, О.І.
Абрамек, К.Ф.
author_sort Балицький, О.І.
title Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
title_short Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
title_full Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
title_fullStr Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
title_full_unstemmed Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
title_sort діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр
publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
publishDate 2013
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786
citation_txt Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.
series Фізико-хімічна механіка матеріалів
work_keys_str_mv AT balicʹkijoí díagnostičnijparametrznošuvannâsistemiporšenʹvtulkacilíndr
AT abramekkf díagnostičnijparametrznošuvannâsistemiporšenʹvtulkacilíndr
first_indexed 2023-10-18T21:13:12Z
last_indexed 2023-10-18T21:13:12Z
_version_ 1796152241158094848