Розробка імітаційної моделі екскаваторно-автомобільного комплексу кар’єру
Розроблено імітаційну модель, що дозволяє проводити оцінку впливу типу виймально-навантажувального і транспортного обладнання, відстані транспортування гірничої маси та параметрів кар’єрних доріг на роботу екскаваторно-автомобільного комплексу кар'єру. Визначено коло завдань, пов'язаних з...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України
2015
|
Назва видання: | Геотехнічна механіка |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135903 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка імітаційної моделі екскаваторно-автомобільного комплексу кар’єру / Р.В. Слободянюк // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2015. — Вип. 123. — С. 210-219. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Розроблено імітаційну модель, що дозволяє проводити оцінку впливу типу виймально-навантажувального і транспортного обладнання, відстані транспортування гірничої маси та параметрів кар’єрних доріг на роботу екскаваторно-автомобільного комплексу кар'єру. Визначено коло завдань, пов'язаних з оптимізацією роботи екскаваторно-автомобільного комплексу, для вирішення яких раціональне застосування імітаційного моделювання. Встановлено, що для кожного типу екскаваторно-автомобільного комплексу існують економічно доцільні межі використання в залежності від відстані транспортування. Автосамоскиди більшої вантажопідйомності мають значний потенціал у раціональному використанні за значних відстаней транспортування. Встановлено, що зниження продуктивності екскаватора в екскаваторно-автомобільному комплексі при наявності однієї ділянки дороги з поперемінним одностороннім рухом становить 3-5%, при наявності двох ділянок зниження продуктивності досягає 6-7%, при наявності трьох ділянок – 6-24%. Прийнята нормами технологічного проектування максимальна довжина ділянки з одностороннім рухом, що дорівнює 500 м, не впливає на продуктивність екскаваторно-автомобільного комплексу, тільки якщо через дану ділянку обслуговується один екскаватор. |
---|