Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
Отримано числово-аналітичний розв’язок теплової задачі тертя для двох напівобмежених тіл з урахуванням термічної чутливості матеріалів та зміни з часом швидкості відносного ковзання (гальмування зі сталим сповільненням). Лінеаризацію відповідної крайової задачі теплопровідності виконано за допомогою...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2014
|
Назва видання: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136103 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів / О. Євтушенко, М. Куцєй, Е. Ох // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2014. — Т. 50, № 3. — С. 77-83. — Бібліогр.: 28 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-136103 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1361032018-06-16T03:07:25Z Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів Євтушенко, О. Куцєй, М. Ох, Е. Отримано числово-аналітичний розв’язок теплової задачі тертя для двох напівобмежених тіл з урахуванням термічної чутливості матеріалів та зміни з часом швидкості відносного ковзання (гальмування зі сталим сповільненням). Лінеаризацію відповідної крайової задачі теплопровідності виконано за допомогою підстановки Кірхгофа та методу лінеаризувальних параметрів. Досліджено зміну температури робочих поверхонь накладки та диска під час гальмування для двох фрикційних пар із та без урахування залежності їхніх теплофізичних властивостей від температури. Получено численно-аналитическое решение тепловой задачи трения для двух полуограниченных тел с учетом термической чувствительности материалов и изменения со временем скорости относительного скольжения (торможение с постоянным замедлением). Линеаризацию соответствующей краевой задачи теплопроводности выполнено с помощью подстановки Кирхгофа и метода линеаризирующих параметров. Исследовано изменение температуры рабочих поверхностей накладки и диска при торможении для двух фрикционных пар с и без учета зависимости их теплофизических свойств от температуры. The numerically-analytical solution of a thermal problem of friction for two semi-infinite bodies with account of thermal sensitivity of materials and changes with time of the relative sliding speed (braking with constant deceleration) is obtained. Linearization of the corresponding boundary-value problem of heat conduction was done by means of the Kirchhoff substituting and the method of linearizing parameters. The change of the temperature of the working surfaces of the pad and disc during braking for two friction couples with and without account of the dependence of their thermophysical properties on temperature is investigated. 2014 Article Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів / О. Євтушенко, М. Куцєй, Е. Ох // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2014. — Т. 50, № 3. — С. 77-83. — Бібліогр.: 28 назв. — укp. 0430-6252 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136103 536.12:621.891:539.3 uk Фізико-хімічна механіка матеріалів Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Отримано числово-аналітичний розв’язок теплової задачі тертя для двох напівобмежених тіл з урахуванням термічної чутливості матеріалів та зміни з часом швидкості відносного ковзання (гальмування зі сталим сповільненням). Лінеаризацію відповідної крайової задачі теплопровідності виконано за допомогою підстановки Кірхгофа та методу лінеаризувальних параметрів. Досліджено зміну температури робочих поверхонь накладки та диска під час гальмування для двох фрикційних пар із та без урахування залежності їхніх теплофізичних властивостей від температури. |
format |
Article |
author |
Євтушенко, О. Куцєй, М. Ох, Е. |
spellingShingle |
Євтушенко, О. Куцєй, М. Ох, Е. Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів Фізико-хімічна механіка матеріалів |
author_facet |
Євтушенко, О. Куцєй, М. Ох, Е. |
author_sort |
Євтушенко, О. |
title |
Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів |
title_short |
Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів |
title_full |
Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів |
title_fullStr |
Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів |
title_full_unstemmed |
Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів |
title_sort |
моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів |
publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
publishDate |
2014 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136103 |
citation_txt |
Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів / О. Євтушенко, М. Куцєй, Е. Ох // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2014. — Т. 50, № 3. — С. 77-83. — Бібліогр.: 28 назв. — укp. |
series |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
work_keys_str_mv |
AT êvtušenkoo modelûvannâtemperaturnogorežimugalʹmívnoísistemizurahuvannâmtermočutlivostímateríalív AT kucêjm modelûvannâtemperaturnogorežimugalʹmívnoísistemizurahuvannâmtermočutlivostímateríalív AT ohe modelûvannâtemperaturnogorežimugalʹmívnoísistemizurahuvannâmtermočutlivostímateríalív |
first_indexed |
2023-10-18T21:11:08Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:11:08Z |
_version_ |
1796152142840463360 |