Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів

Отримано числово-аналітичний розв’язок теплової задачі тертя для двох напівобмежених тіл з урахуванням термічної чутливості матеріалів та зміни з часом швидкості відносного ковзання (гальмування зі сталим сповільненням). Лінеаризацію відповідної крайової задачі теплопровідності виконано за допомогою...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Євтушенко, О., Куцєй, М., Ох, Е.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України 2014
Назва видання:Фізико-хімічна механіка матеріалів
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136103
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів / О. Євтушенко, М. Куцєй, Е. Ох // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2014. — Т. 50, № 3. — С. 77-83. — Бібліогр.: 28 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-136103
record_format dspace
spelling irk-123456789-1361032018-06-16T03:07:25Z Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів Євтушенко, О. Куцєй, М. Ох, Е. Отримано числово-аналітичний розв’язок теплової задачі тертя для двох напівобмежених тіл з урахуванням термічної чутливості матеріалів та зміни з часом швидкості відносного ковзання (гальмування зі сталим сповільненням). Лінеаризацію відповідної крайової задачі теплопровідності виконано за допомогою підстановки Кірхгофа та методу лінеаризувальних параметрів. Досліджено зміну температури робочих поверхонь накладки та диска під час гальмування для двох фрикційних пар із та без урахування залежності їхніх теплофізичних властивостей від температури. Получено численно-аналитическое решение тепловой задачи трения для двух полуограниченных тел с учетом термической чувствительности материалов и изменения со временем скорости относительного скольжения (торможение с постоянным замедлением). Линеаризацию соответствующей краевой задачи теплопроводности выполнено с помощью подстановки Кирхгофа и метода линеаризирующих параметров. Исследовано изменение температуры рабочих поверхностей накладки и диска при торможении для двух фрикционных пар с и без учета зависимости их теплофизических свойств от температуры. The numerically-analytical solution of a thermal problem of friction for two semi-infinite bodies with account of thermal sensitivity of materials and changes with time of the relative sliding speed (braking with constant deceleration) is obtained. Linearization of the corresponding boundary-value problem of heat conduction was done by means of the Kirchhoff substituting and the method of linearizing parameters. The change of the temperature of the working surfaces of the pad and disc during braking for two friction couples with and without account of the dependence of their thermophysical properties on temperature is investigated. 2014 Article Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів / О. Євтушенко, М. Куцєй, Е. Ох // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2014. — Т. 50, № 3. — С. 77-83. — Бібліогр.: 28 назв. — укp. 0430-6252 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136103 536.12:621.891:539.3 uk Фізико-хімічна механіка матеріалів Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Отримано числово-аналітичний розв’язок теплової задачі тертя для двох напівобмежених тіл з урахуванням термічної чутливості матеріалів та зміни з часом швидкості відносного ковзання (гальмування зі сталим сповільненням). Лінеаризацію відповідної крайової задачі теплопровідності виконано за допомогою підстановки Кірхгофа та методу лінеаризувальних параметрів. Досліджено зміну температури робочих поверхонь накладки та диска під час гальмування для двох фрикційних пар із та без урахування залежності їхніх теплофізичних властивостей від температури.
format Article
author Євтушенко, О.
Куцєй, М.
Ох, Е.
spellingShingle Євтушенко, О.
Куцєй, М.
Ох, Е.
Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
Фізико-хімічна механіка матеріалів
author_facet Євтушенко, О.
Куцєй, М.
Ох, Е.
author_sort Євтушенко, О.
title Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
title_short Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
title_full Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
title_fullStr Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
title_full_unstemmed Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
title_sort моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів
publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
publishDate 2014
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136103
citation_txt Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів / О. Євтушенко, М. Куцєй, Е. Ох // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2014. — Т. 50, № 3. — С. 77-83. — Бібліогр.: 28 назв. — укp.
series Фізико-хімічна механіка матеріалів
work_keys_str_mv AT êvtušenkoo modelûvannâtemperaturnogorežimugalʹmívnoísistemizurahuvannâmtermočutlivostímateríalív
AT kucêjm modelûvannâtemperaturnogorežimugalʹmívnoísistemizurahuvannâmtermočutlivostímateríalív
AT ohe modelûvannâtemperaturnogorežimugalʹmívnoísistemizurahuvannâmtermočutlivostímateríalív
first_indexed 2023-10-18T21:11:08Z
last_indexed 2023-10-18T21:11:08Z
_version_ 1796152142840463360