2025-02-24T04:13:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-136238%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T04:13:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-136238%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T04:13:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T04:13:35-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Термонапружений стан диска під час багаторазового гальмування
На основі методу скінченних елементів запропоновано математичну модель фрикційного нагрівання диска під час багаторазового гальмування. Отримано числовий розв’язок осесиметричних початково-крайової задачі теплопровідності та крайової задачі квазістатичної термопружності для диска, що періодично на...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2015
|
Series: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136238 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | На основі методу скінченних елементів запропоновано математичну модель фрикційного нагрівання диска під час багаторазового гальмування. Отримано числовий
розв’язок осесиметричних початково-крайової задачі теплопровідності та крайової
задачі квазістатичної термопружності для диска, що періодично нагрівається на тертьовій поверхні потоком тепла з інтенсивністю, пропорційною питомій потужності
тертя. Розрахунки температури та температурних напружень під час багаторазового
гальмівного процесу виконано для чавунного диска та металокерамічної накладки. |
---|