Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса

Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2…9°С/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автор: Вакуленко, І.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України 2015
Назва видання:Фізико-хімічна механіка матеріалів
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136255
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І.О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80-82. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-136255
record_format dspace
spelling irk-123456789-1362552018-06-17T03:13:31Z Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса Вакуленко, І.О. Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2…9°С/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики вуглецевої сталі визначають винятково внутрішні напруження від фазового наклепу фериту в перліті і стан меж ферит–цементит. Выявлено, что ускоренное охлаждение со скоростями 2…9°С/s обода колеса после его горячего обжатия на прокатном стане сопровождается увеличением пределов текучести и прочности металла. Установлено, что при отсутствии пересыщения твердого раствора атомами углерода при таком охлаждении механические характеристики углеродистой стали определяются исключительно внутренними напряжениями от фазового наклепа феррита в перлите и состоянием границ феррит–цементит. It is shown that the change of the cooling rate velocity in the range of 2…9°С/s for a wheel rim after hot rolling causes an increase in the metal yield and ultimate strength. It is established that after rapid cooling the supersaturation of the solid solution by carbon atoms is absent and the mechanical properties of carbon steel are determined solely by the internal stresses due to ferrite phase hardening and the state of the ferrite–cementite grain boundaries. 2015 Article Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І.О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80-82. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. 0430-6252 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136255 669.017:621.78:539.4:621.771.29 uk Фізико-хімічна механіка матеріалів Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2…9°С/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики вуглецевої сталі визначають винятково внутрішні напруження від фазового наклепу фериту в перліті і стан меж ферит–цементит.
format Article
author Вакуленко, І.О.
spellingShingle Вакуленко, І.О.
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
Фізико-хімічна механіка матеріалів
author_facet Вакуленко, І.О.
author_sort Вакуленко, І.О.
title Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
title_short Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
title_full Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
title_fullStr Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
title_full_unstemmed Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
title_sort вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
publishDate 2015
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136255
citation_txt Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І.О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80-82. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.
series Фізико-хімічна механіка матеріалів
work_keys_str_mv AT vakulenkoío vplivšvidkostíoholodžennânamícnístʹoboduzalízničnogokolesa
first_indexed 2023-10-18T21:13:44Z
last_indexed 2023-10-18T21:13:44Z
_version_ 1796152272985522176