Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2…9°С/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2015
|
Назва видання: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136255 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І.О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80-82. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-136255 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1362552018-06-17T03:13:31Z Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса Вакуленко, І.О. Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2…9°С/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики вуглецевої сталі визначають винятково внутрішні напруження від фазового наклепу фериту в перліті і стан меж ферит–цементит. Выявлено, что ускоренное охлаждение со скоростями 2…9°С/s обода колеса после его горячего обжатия на прокатном стане сопровождается увеличением пределов текучести и прочности металла. Установлено, что при отсутствии пересыщения твердого раствора атомами углерода при таком охлаждении механические характеристики углеродистой стали определяются исключительно внутренними напряжениями от фазового наклепа феррита в перлите и состоянием границ феррит–цементит. It is shown that the change of the cooling rate velocity in the range of 2…9°С/s for a wheel rim after hot rolling causes an increase in the metal yield and ultimate strength. It is established that after rapid cooling the supersaturation of the solid solution by carbon atoms is absent and the mechanical properties of carbon steel are determined solely by the internal stresses due to ferrite phase hardening and the state of the ferrite–cementite grain boundaries. 2015 Article Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І.О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80-82. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. 0430-6252 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136255 669.017:621.78:539.4:621.771.29 uk Фізико-хімічна механіка матеріалів Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2…9°С/s ободу колеса після
його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики вуглецевої сталі
визначають винятково внутрішні напруження від фазового наклепу фериту в перліті
і стан меж ферит–цементит. |
format |
Article |
author |
Вакуленко, І.О. |
spellingShingle |
Вакуленко, І.О. Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса Фізико-хімічна механіка матеріалів |
author_facet |
Вакуленко, І.О. |
author_sort |
Вакуленко, І.О. |
title |
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса |
title_short |
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса |
title_full |
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса |
title_fullStr |
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса |
title_full_unstemmed |
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса |
title_sort |
вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса |
publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
publishDate |
2015 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136255 |
citation_txt |
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І.О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80-82. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. |
series |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
work_keys_str_mv |
AT vakulenkoío vplivšvidkostíoholodžennânamícnístʹoboduzalízničnogokolesa |
first_indexed |
2023-10-18T21:13:44Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:13:44Z |
_version_ |
1796152272985522176 |