Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
В ході проведених досліджень визначені особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів. Виявлено, що найкращі, виходячи із адаптаційно-значущих позицій, значення критичної частоти злиття світлових миготінь, які чітко...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2015
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136711 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти / Н.В. Стоян // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 102-107. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | В ході проведених досліджень визначені особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів. Виявлено, що найкращі, виходячи із адаптаційно-значущих позицій, значення критичної частоти злиття світлових миготінь, які чітко та адекватно визначають особливості функціонального стану зорової сенсорної системи, реєструються серед студентів-випускників і студенток-випускниць, найгірші величини – серед студентів-третьокурсників і студенток-першокурсниць. Водночас під час визначення особливостей процесів формування характеристик соматосенсорного аналізатора слід відзначити, що найкращі показники щодо кількості дотиків в ході проведення тремометрії властиві для студентів, які навчаються на 1-му курсі, і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – для студентів, які навчаються на 6-му курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі, найкращі показники інтегрального показника координації рухів – для студентів і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – відповідно для студентів, які навчаються на 6 курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі. |
---|