Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти

В ході проведених досліджень визначені особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів. Виявлено, що найкращі, виходячи із адаптаційно-значущих позицій, значення критичної частоти злиття світлових миготінь, які чітко...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
Дата:2015
Автор: Стоян, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України 2015
Назва видання:Актуальні проблеми транспортної медицини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136711
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти / Н.В. Стоян // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 102-107. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-136711
record_format dspace
spelling irk-123456789-1367112018-06-17T03:10:54Z Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти Стоян, Н.В. Вопросы психофизиологии В ході проведених досліджень визначені особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів. Виявлено, що найкращі, виходячи із адаптаційно-значущих позицій, значення критичної частоти злиття світлових миготінь, які чітко та адекватно визначають особливості функціонального стану зорової сенсорної системи, реєструються серед студентів-випускників і студенток-випускниць, найгірші величини – серед студентів-третьокурсників і студенток-першокурсниць. Водночас під час визначення особливостей процесів формування характеристик соматосенсорного аналізатора слід відзначити, що найкращі показники щодо кількості дотиків в ході проведення тремометрії властиві для студентів, які навчаються на 1-му курсі, і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – для студентів, які навчаються на 6-му курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі, найкращі показники інтегрального показника координації рухів – для студентів і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – відповідно для студентів, які навчаються на 6 курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі. В ходе проведенных исследований определены особенности формирования показателей функционального состояния зрительной сенсорной системы и зрительно-двигательной координации современных студентов. Выявлено, что наилучшие, исходя из адаптационно-значимых позиций, значения критической частоты слияния световых миганий, четко и адекватно определяющие особенности функционального состояния зрительной сенсорной системы, регистрируются среди студентов-выпускников и студенток-выпускниц, наихудшие значения – среди студентов-третьекурсников и студенток-первокурсниц. В то же время при определении особенностей процессов формирования характеристик соматосенсорного анализатора необходимо отметить, что наилучшие показатели количества касаний в ходе тремометрии были свойственны для студентов-первокурсников и студенток-третьекурсниц, наихудшие – для студентов-выпускников и студенток-первокурсниц, наилучшие показатели интегрального показателя координации движений – для студентовтретьекурсников и студенток-третьекурсниц, наихудшие – для студентов-выпускников и студенток-первокурсниц. In the course of the research the features of formation of functional state of the visual sensory system and visual-motor coordination of modern students found that the best value, based on adaptationrelevant items mentioned critical fusion frequency of light flashes that are clearly and adequately defining features of the functional state of the visual sensory system, recorded among graduate youthand girls, the worst value – among youth, who study at 3rd course, and girls, who study at 1st course. However, when determining the characteristics of the formation characteristics somatosensory analyzer should be noted that the best performance on the number of touches during tremometry typical for youth, who study at 1st course, and girls, who study at the 3rd course, the worst value – for youth, who study at 6th course, and girls, who study at 1st course, the best value of integral index of coordination – for youthand girls, who study at the 3rd course, the worst value – according to youth, who study at 6th course, and girls, who study at 1st course. 2015 Article Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти / Н.В. Стоян // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 102-107. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1818-9385 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136711 612.84: 616-053.7 uk Актуальні проблеми транспортної медицини Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вопросы психофизиологии
Вопросы психофизиологии
spellingShingle Вопросы психофизиологии
Вопросы психофизиологии
Стоян, Н.В.
Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
Актуальні проблеми транспортної медицини
description В ході проведених досліджень визначені особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів. Виявлено, що найкращі, виходячи із адаптаційно-значущих позицій, значення критичної частоти злиття світлових миготінь, які чітко та адекватно визначають особливості функціонального стану зорової сенсорної системи, реєструються серед студентів-випускників і студенток-випускниць, найгірші величини – серед студентів-третьокурсників і студенток-першокурсниць. Водночас під час визначення особливостей процесів формування характеристик соматосенсорного аналізатора слід відзначити, що найкращі показники щодо кількості дотиків в ході проведення тремометрії властиві для студентів, які навчаються на 1-му курсі, і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – для студентів, які навчаються на 6-му курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі, найкращі показники інтегрального показника координації рухів – для студентів і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – відповідно для студентів, які навчаються на 6 курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі.
format Article
author Стоян, Н.В.
author_facet Стоян, Н.В.
author_sort Стоян, Н.В.
title Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
title_short Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
title_full Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
title_fullStr Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
title_full_unstemmed Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
title_sort особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти
publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
publishDate 2015
topic_facet Вопросы психофизиологии
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136711
citation_txt Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти / Н.В. Стоян // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 102-107. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Актуальні проблеми транспортної медицини
work_keys_str_mv AT stoânnv osoblivostíformuvannâpokaznikívfunkcíonalʹnogostanuzorovoísensornoísistemitazorovoruhovoíkoordinacíísučasnihstudentívproforíêntacíjníaspekti
first_indexed 2023-10-18T21:14:36Z
last_indexed 2023-10-18T21:14:36Z
_version_ 1796152296237694976