Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків
Основними етапами практичної інтерпретації розроблених та науково-обґрунтованих у проведеному дослідженні методик комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентівдо умов здійснення напруженої повсякденної діяльності в сучасних загальноосв...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , , , , , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2015
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136738 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків / І.В. Сергета, О.Ю. Панчук, О.П. Мостова, Р.В. Теклюк, Н.Ю. Лукіна, О.В. Тимощук, Д.П. Сергета, С.Ю. Макаров // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 88-93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Основними етапами практичної інтерпретації розроблених та науково-обґрунтованих у проведеному дослідженні методик комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентівдо умов здійснення напруженої повсякденної діяльності в сучасних загальноосвітніх і вищих навчальних закладах є: визначення на підставі застосування сучасних інструментальних і тестових психофізіологічних методик ступеня вираження провідних соціальноі навчально-значущих психофізіологічних функцій (1 етап); оцінка отриманих результатів у балах відповідно до спеціально створених шкал бальної оцінки рівня психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів (2 етап); розрахунок величин показників успішності перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків, що визначає рівень психофізіологічної готовності організму до успішного засвоєння навчально-значущих знань і умінь (3 етап); оцінка особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів на підставі застосування конкретних кількісних критеріїв їх змістовної оцінки (4 етап); визначення індивідуалізованих стратегій застосування засобів психофізіологічного впливу та психогігієнічної корекції відхилень, що мають місце (5 етап). |
---|