Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків
Основними етапами практичної інтерпретації розроблених та науково-обґрунтованих у проведеному дослідженні методик комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентівдо умов здійснення напруженої повсякденної діяльності в сучасних загальноосв...
Збережено в:
Видавець: | Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
---|---|
Дата: | 2015 |
Автори: | , , , , , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2015
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136738 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків / І.В. Сергета, О.Ю. Панчук, О.П. Мостова, Р.В. Теклюк, Н.Ю. Лукіна, О.В. Тимощук, Д.П. Сергета, С.Ю. Макаров // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 88-93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-136738 |
---|---|
record_format |
dspace |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Вопросы психофизиологии Вопросы психофизиологии |
spellingShingle |
Вопросы психофизиологии Вопросы психофизиологии Сергета, І.В. Панчук, О.Ю. Мостова, О.П. Теклюк, Р.В. Лукіна, Н.Ю. Тимощук, О.В. Сергета, Д.П. Макаров, С.Ю. Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків Актуальні проблеми транспортної медицини |
description |
Основними етапами практичної інтерпретації розроблених та науково-обґрунтованих у проведеному дослідженні методик комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентівдо умов здійснення напруженої повсякденної діяльності в сучасних загальноосвітніх і вищих навчальних закладах є: визначення на підставі застосування сучасних інструментальних і тестових психофізіологічних методик ступеня вираження провідних соціальноі навчально-значущих психофізіологічних функцій (1 етап); оцінка отриманих результатів у балах відповідно до спеціально створених шкал бальної оцінки рівня психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів (2 етап); розрахунок величин показників успішності перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків, що визначає рівень психофізіологічної готовності організму до успішного засвоєння навчально-значущих знань і умінь (3 етап); оцінка особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів на підставі застосування конкретних кількісних критеріїв їх змістовної оцінки (4 етап); визначення індивідуалізованих стратегій застосування засобів психофізіологічного впливу та психогігієнічної корекції відхилень, що мають місце (5 етап). |
format |
Article |
author |
Сергета, І.В. Панчук, О.Ю. Мостова, О.П. Теклюк, Р.В. Лукіна, Н.Ю. Тимощук, О.В. Сергета, Д.П. Макаров, С.Ю. |
author_facet |
Сергета, І.В. Панчук, О.Ю. Мостова, О.П. Теклюк, Р.В. Лукіна, Н.Ю. Тимощук, О.В. Сергета, Д.П. Макаров, С.Ю. |
author_sort |
Сергета, І.В. |
title |
Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків |
title_short |
Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків |
title_full |
Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків |
title_fullStr |
Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків |
title_full_unstemmed |
Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків |
title_sort |
сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків |
publisher |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
publishDate |
2015 |
topic_facet |
Вопросы психофизиологии |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136738 |
citation_txt |
Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків / І.В. Сергета, О.Ю. Панчук, О.П. Мостова, Р.В. Теклюк, Н.Ю. Лукіна, О.В. Тимощук, Д.П. Сергета, С.Ю. Макаров // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 88-93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Актуальні проблеми транспортної медицини |
work_keys_str_mv |
AT sergetaív sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív AT pančukoû sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív AT mostovaop sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív AT teklûkrv sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív AT lukínanû sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív AT timoŝukov sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív AT sergetadp sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív AT makarovsû sučasnímetodičnípídhodidostvorennâškalkompleksnoíbalʹnoíocínkiosoblivostejperebígupsihofízíologíčnoíadaptacíídívčatíûnakív |
first_indexed |
2023-10-18T21:14:37Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:14:37Z |
_version_ |
1796152296772468736 |
spelling |
irk-123456789-1367382018-06-17T03:08:24Z Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків Сергета, І.В. Панчук, О.Ю. Мостова, О.П. Теклюк, Р.В. Лукіна, Н.Ю. Тимощук, О.В. Сергета, Д.П. Макаров, С.Ю. Вопросы психофизиологии Основними етапами практичної інтерпретації розроблених та науково-обґрунтованих у проведеному дослідженні методик комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентівдо умов здійснення напруженої повсякденної діяльності в сучасних загальноосвітніх і вищих навчальних закладах є: визначення на підставі застосування сучасних інструментальних і тестових психофізіологічних методик ступеня вираження провідних соціальноі навчально-значущих психофізіологічних функцій (1 етап); оцінка отриманих результатів у балах відповідно до спеціально створених шкал бальної оцінки рівня психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів (2 етап); розрахунок величин показників успішності перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків, що визначає рівень психофізіологічної готовності організму до успішного засвоєння навчально-значущих знань і умінь (3 етап); оцінка особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів на підставі застосування конкретних кількісних критеріїв їх змістовної оцінки (4 етап); визначення індивідуалізованих стратегій застосування засобів психофізіологічного впливу та психогігієнічної корекції відхилень, що мають місце (5 етап). Основными этапами практической интерпретации разработанных и научнообоснованных в проведенном исследовании методик комплексной балльной оценки особенностей течения психофизиологической адаптации учащихся старших классов и студентов к условиям напряженной повседневной деятельности в современных общеобразовательных и высших учебных заведениях являются: определение на основании использования современных инструментальных и тестовых психофизиологических методик степени выраженности ведущих социальнои учебно-значимых психофизиологических функций (1 этап); оценка полученных результатов в баллах в соответствии со специально созданными шкалами балльной оценки уровня психофизиологической адаптации учащихся старших классов и студентов (2 этап); расчет величин показателей успешности течения психофизиологической адаптации девушек и юношей, определяющих уровень психофизиологической готовности организма к успешному освоению учебно-значимых знаний и умений (3 этап); оценка особенностей течения психофизиологической адаптации учащихся старших классов и студентов на основании использования количественных критериевих содержательной оценки (4 этап); определение индивидуализированных стратегий использования средств психофизиологического воздействия и психогигиенической коррекции имеющихся отклонений (5 этап). The main stages of interpretation developed practical and evidence-based methods in research conducted comprehensive scale integrated scoring assessment features of psychophysiological adaptation of senior pupils and students to conditions of intense daily activity in modern secondary and higher education are: definition based on the use of modern tools and test psychophysiological methods degree of expression leading social and educational important psychophysiological functions (stage 1); evaluation of the results in scores according to the specially created scoring scales of psychophysiological adaptation of senior pupils and students (stage 2); calculation of the flow rate of success of psychophysiological adaptation, which determines the level of psychophysiological readiness of the organism to successful learning-relevant knowledge and skills (stage 3), assessment features of psychophysiological adaptation of senior pupils and students on the basis of quantitative criteria specific use content evaluation (stage 4); determining individualized strategies application of psychophysiological impact and psychohygienic correction of deviations (stage 5). 2015 Article Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків / І.В. Сергета, О.Ю. Панчук, О.П. Мостова, Р.В. Теклюк, Н.Ю. Лукіна, О.В. Тимощук, Д.П. Сергета, С.Ю. Макаров // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 88-93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1818-9385 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136738 612.821: 616-072.85: 616-053.7 uk Актуальні проблеми транспортної медицини Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |