Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння

За результатами дослідження причин і показників виробничого ризику при експлуатації плунжерних пар в паливних насосах високого тиску дизельних двигунів внутрішнього згоряння, що застосовуються в різних видах транспортної техніки, та методів безрозбірного відновлення їх поверхонь тертя, була встановл...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автор: Занько, С.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України 2016
Назва видання:Геотехнічна механіка
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136940
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння / С.М. Занько // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 127. — С. 197-209. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:За результатами дослідження причин і показників виробничого ризику при експлуатації плунжерних пар в паливних насосах високого тиску дизельних двигунів внутрішнього згоряння, що застосовуються в різних видах транспортної техніки, та методів безрозбірного відновлення їх поверхонь тертя, була встановлена необхідність у визначенні їх частки у економічно-соціальних наслідках аварійних ситуацій, які виникають при експлуатації таких двигунів внутрішнього згоряння, зокрема, при використанні транспортних засобів під час виконання робіт у поверхневих комплексах вугільних шахт. Доведено, що при раніше встановленому зменшенні відсотку відмов двигунів внутрішнього згоряння, який складає 8% від загальної кількості технічних причин аварійних ситуацій, при впровадженні безрозбірного відновлення плунжерних пар під дією електромагнітного поля у мастильному середовищі при напрацюванні на відмову упродовж 20000 год., на 1,78%, збільшується величина загального очікуваного економічного ефекту, відносно показників 2015 р. щодо прямих матеріальних витрат, пов’язаних тільки з ремонтом транспортних засобів з незначними ушкодженнями, без урахування травматичних наслідків аварійних ситуацій на вугільних шахтах.