Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння

За результатами дослідження причин і показників виробничого ризику при експлуатації плунжерних пар в паливних насосах високого тиску дизельних двигунів внутрішнього згоряння, що застосовуються в різних видах транспортної техніки, та методів безрозбірного відновлення їх поверхонь тертя, була встановл...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України
Дата:2016
Автор: Занько, С.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України 2016
Назва видання:Геотехнічна механіка
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136940
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння / С.М. Занько // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 127. — С. 197-209. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-136940
record_format dspace
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description За результатами дослідження причин і показників виробничого ризику при експлуатації плунжерних пар в паливних насосах високого тиску дизельних двигунів внутрішнього згоряння, що застосовуються в різних видах транспортної техніки, та методів безрозбірного відновлення їх поверхонь тертя, була встановлена необхідність у визначенні їх частки у економічно-соціальних наслідках аварійних ситуацій, які виникають при експлуатації таких двигунів внутрішнього згоряння, зокрема, при використанні транспортних засобів під час виконання робіт у поверхневих комплексах вугільних шахт. Доведено, що при раніше встановленому зменшенні відсотку відмов двигунів внутрішнього згоряння, який складає 8% від загальної кількості технічних причин аварійних ситуацій, при впровадженні безрозбірного відновлення плунжерних пар під дією електромагнітного поля у мастильному середовищі при напрацюванні на відмову упродовж 20000 год., на 1,78%, збільшується величина загального очікуваного економічного ефекту, відносно показників 2015 р. щодо прямих матеріальних витрат, пов’язаних тільки з ремонтом транспортних засобів з незначними ушкодженнями, без урахування травматичних наслідків аварійних ситуацій на вугільних шахтах.
format Article
author Занько, С.М.
spellingShingle Занько, С.М.
Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння
Геотехнічна механіка
author_facet Занько, С.М.
author_sort Занько, С.М.
title Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння
title_short Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння
title_full Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння
title_fullStr Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння
title_full_unstemmed Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння
title_sort ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння
publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України
publishDate 2016
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136940
citation_txt Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння / С.М. Занько // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 127. — С. 197-209. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Геотехнічна механіка
work_keys_str_mv AT zanʹkosm rizikviniknennâíocínkinaslídkívavaríjnihsituacíjvnaslídokznošennâplunžernoíparidizelʹnihdvigunívvnutríšnʹogozgorânnâ
first_indexed 2023-10-18T21:14:43Z
last_indexed 2023-10-18T21:14:43Z
_version_ 1796152306879692800
spelling irk-123456789-1369402018-06-17T03:09:32Z Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння Занько, С.М. За результатами дослідження причин і показників виробничого ризику при експлуатації плунжерних пар в паливних насосах високого тиску дизельних двигунів внутрішнього згоряння, що застосовуються в різних видах транспортної техніки, та методів безрозбірного відновлення їх поверхонь тертя, була встановлена необхідність у визначенні їх частки у економічно-соціальних наслідках аварійних ситуацій, які виникають при експлуатації таких двигунів внутрішнього згоряння, зокрема, при використанні транспортних засобів під час виконання робіт у поверхневих комплексах вугільних шахт. Доведено, що при раніше встановленому зменшенні відсотку відмов двигунів внутрішнього згоряння, який складає 8% від загальної кількості технічних причин аварійних ситуацій, при впровадженні безрозбірного відновлення плунжерних пар під дією електромагнітного поля у мастильному середовищі при напрацюванні на відмову упродовж 20000 год., на 1,78%, збільшується величина загального очікуваного економічного ефекту, відносно показників 2015 р. щодо прямих матеріальних витрат, пов’язаних тільки з ремонтом транспортних засобів з незначними ушкодженнями, без урахування травматичних наслідків аварійних ситуацій на вугільних шахтах. По результатам исследования причин и показателей производственного риска при эксплуатации плунжерных пар в топливных насосах высокого давления дизельных двигателей внутреннего сгорания, которые применяются в разных видах транспортной техники, и методов безразборного восстановления их поверхностей трения, была установлена необходимость в определении их доли в экономически-социальных последствиях аварийных ситуаций, возникающих при эксплуатации таких двигателей внутреннего сгорания, в частности, при использовании транспортных средств для выполнения работ в поверхностных комплексах угольных шахт. Доведено, что при ранее установленном уменьшении процента отказов двигателей внутреннего сгорания, который составляет 8% от общего количества технических причин аварийных ситуаций, при внедрении безразборного восстановления плунжерных пар под действием электромагнитного поля в смазочной среде при наработке на отказ на протяжении 20000 часов, на 1,78%, увеличивается величина общего ожидаемого экономического эффекта, относительно показателей 2015 г., в отношении прямых материальных расходов, связанных только с ремонтом транспортных средств с незначительными повреждениями, без учета травматических последствий аварийных ситуаций на угольных шахтах. On results research of reasons and indexes of production risk during exploitation of plunzher pair in the fuel pumps of high pressure of diesel combustion engines, which are used in different types of transport technique, and methods of indisassemble renewal of their surfaces of friction, a necessity in determination of their stake in the economic-social consequences of emergency situations arising up during exploitation of such combustion engines was set, in particular, at the use of transport vehicles for implementation of works in the superficial complexes of coal mines. It is led to, that at the pre-established diminishment percent of refusals of combustion engines, which makes 8% from the common amount of technical reasons of emergency situations, at introduction of indisassemble renewal of plunzher pair under action of the electromagnetic field in a lubricating environment at work on the refusal during 20000 hours, on 1,78%, is multiplied the size of the general expected economic effect, in relation to the indexes of 2015, in regard to the direct material maintenances related only to repair of transport vehicles with the insignificant damages, without taking into account traumatic consequences of emergency situations on coal mines. 2016 Article Ризик виникнення і оцінки наслідків аварійних ситуацій внаслідок зношення плунжерної пари дизельних двигунів внутрішнього згоряння / С.М. Занько // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 127. — С. 197-209. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1607-4556 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136940 614.8.027.1:621.653(621.311.23) uk Геотехнічна механіка Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України