Бігова частина колісного рушія з аварійною опорою при статичному радіальному навантаженні системи "опора-шина-площина"
Ґрунтовно наведена доцільність дооснащення спеціальною аварійною опорою звичайного колісного рушія, що не тільки наближає його за екологічністю та прохідністю до властивостей гусеничного рушія, а й надає безпечності пересуванню при пошкодженні. При статичному радіальному навантаженні моделі коліс...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України
2015
|
Назва видання: | Геотехнічна механіка |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138051 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Бігова частина колісного рушія з аварійною опорою при статичному радіальному навантаженні системи "опора-шина-площина" / М.О. Науменко, О.П. Науменко // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2015. — Вип. 121. — С. 148-159. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Ґрунтовно наведена доцільність дооснащення спеціальною аварійною опорою
звичайного колісного рушія, що не тільки наближає його за екологічністю та прохідністю до
властивостей гусеничного рушія, а й надає безпечності пересуванню при пошкодженні. При
статичному радіальному навантаженні моделі колісного рушія з аварійною опорою встановлено, що за однакових габаритів та тиску на конструкційні залежності суттєво впливає об’єм
порожнини шини, а її бігова частина потребує пошуку захисту для використання після аварії.
Складний характер конструкційних залежностей колісного рушія є наслідком прояву
взаємодії його складових, для аналізу яких запропонована система «опора-шина-площина».
Спільним для системи є те, що статичне радіальне навантаження здійснюється стисненням, а
об’єкти складових непневматичні. За встановленими експериментально-конструкційними
залежностями здійснено прогноз зміни показника статичний радіус для кожного з об’єктів та
моделі колісного рушія з аварійною опорою в цілому за умовними обмеженнями системи.
При пошуку прийнятного для створення аварійної опори матеріалу доцільно спиратися
на встановлені конструкційні залежності статичного стиснення. Однак сприймати їх необхідно як первинні дані для проведення подальших досліджень пружно-жорстких властивостей, враховуючи поступову зміну під впливом багатьох одночасно діючих факторів. |
---|