Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією
Виходячи з розподілу світового парку кар’єрного автотранспорту (кар’єрних автосамоскидів) за типом трансмісії, дослідження в статті направлені на розгляд машин оснащених гідромеханічною трансмісією. На основі аналізу існуючих наукових досліджень та враховуючи специфіку експлуатації даної техніки (до...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України
2016
|
Назва видання: | Геотехнічна механіка |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138253 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією / О.Д. Почужевський, В.І. Кляцький // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 129. — С. 230-241. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-138253 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1382532018-06-19T03:04:43Z Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією Почужевський, О.Д. Кляцький, В.І. Виходячи з розподілу світового парку кар’єрного автотранспорту (кар’єрних автосамоскидів) за типом трансмісії, дослідження в статті направлені на розгляд машин оснащених гідромеханічною трансмісією. На основі аналізу існуючих наукових досліджень та враховуючи специфіку експлуатації даної техніки (досить складні, специфічні гірничотехнічні, дорожньо-транспортні та кліматичні умови роботи на різних підприємствах, які одночасно супроводжуються певними сталими умовами транспортування гірничої маси в межах експлуатуючого підприємства протягом всього терміну роботи машини) – сформована удосконалена математична модель руху кар’єрних автосамоскидів. Завдяки новому підходу до моделювання експлуатаційних властивостей – використання емпіричного коефіцієнту інерції обертових мас, а також секундної (миттєвої) витрати палива, може бути використана під час визначення та обґрунтування раціональних параметрів системи «двигун-трансмісія» залежно від специфіки умов експлуатації. Исходя из распределения мирового парка карьерного автотранспорта (карьерных автосамосвалов) по типу трансмиссии, исследования в статье направлены на рассмотрение машин оснащенных гидромеханической трансмиссией. На основе анализа существующих научных исследований и учитывая специфику эксплуатации данной техники (достаточно сложные, специфические горнотехнические, дорожно-транспортные и климатические условия работы на различных предприятиях, которые одновременно сопровождаются определенными постоянными условиями транспортировки горной массы в пределах эксплуатирующего предприятия в течение всего срока работы машины) – сформирована усовершенствованная математическая модель движения карьерных автосамосвалов. Благодаря новому подходу к моделированию эксплуатационных свойств – использование эмпирического коэффициента инерции вращающихся масс, а также секундного (мгновенного) расхода топлива, может быть использована при определении и обоснование рациональных параметров системы «двигатель-трансмиссия» в зависимости от специфики условий эксплуатации. Taking into consideration distribution of global park of the mine dump trucks by type of transmission, subject of this research is vehicles equipped with hydromechanical transmission. Basing on analysis of existing researches, and taking into account specific operation of these machines (very complex, specific, road/traffic and climatic conditions at different locations, with constant traffic of the rock transportation within one enterprise during the whole service life), a mathematical model of improved traffic of the trucks was formed. This new approach to modeling operational properties - using of empirical coefficient of steadying effect and instantaneous consumption of the fuel - can be used for determining and validating rational parameters of the system "engine-transmission" depending on specific operating conditions. 2016 Article Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією / О.Д. Почужевський, В.І. Кляцький // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 129. — С. 230-241. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1607-4556 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138253 629.1.05:622.684 uk Геотехнічна механіка Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Виходячи з розподілу світового парку кар’єрного автотранспорту (кар’єрних автосамоскидів) за типом трансмісії, дослідження в статті направлені на розгляд машин оснащених гідромеханічною трансмісією. На основі аналізу існуючих наукових досліджень та враховуючи специфіку експлуатації даної техніки (досить складні, специфічні гірничотехнічні, дорожньо-транспортні та кліматичні умови роботи на різних підприємствах, які одночасно супроводжуються певними сталими умовами транспортування гірничої маси в межах експлуатуючого підприємства протягом всього терміну роботи машини) – сформована удосконалена математична модель руху кар’єрних автосамоскидів. Завдяки новому підходу до моделювання експлуатаційних властивостей – використання емпіричного коефіцієнту інерції обертових мас, а також секундної (миттєвої) витрати палива, може бути використана під час визначення та обґрунтування раціональних параметрів системи «двигун-трансмісія» залежно від специфіки умов експлуатації. |
format |
Article |
author |
Почужевський, О.Д. Кляцький, В.І. |
spellingShingle |
Почужевський, О.Д. Кляцький, В.І. Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією Геотехнічна механіка |
author_facet |
Почужевський, О.Д. Кляцький, В.І. |
author_sort |
Почужевський, О.Д. |
title |
Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією |
title_short |
Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією |
title_full |
Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією |
title_fullStr |
Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією |
title_full_unstemmed |
Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією |
title_sort |
побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією |
publisher |
Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України |
publishDate |
2016 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138253 |
citation_txt |
Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією / О.Д. Почужевський, В.І. Кляцький // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 129. — С. 230-241. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Геотехнічна механіка |
work_keys_str_mv |
AT počuževsʹkijod pobudovamatematičnoímodelídoslídžennâekspluatacíjnihvlastivostejkarêrnihavtosamoskidívzgídromehaníčnoûtransmísíêû AT klâcʹkijví pobudovamatematičnoímodelídoslídžennâekspluatacíjnihvlastivostejkarêrnihavtosamoskidívzgídromehaníčnoûtransmísíêû |
first_indexed |
2023-10-18T21:17:59Z |
last_indexed |
2023-10-18T21:17:59Z |
_version_ |
1796152444734930944 |