Методика оптимізації екскаваторно-автомобільного комплексу при використанні тимчасових відвалів

Технологія внутрішнього відвалоутворення широко розповсюджена на глибоких залізорудних кар’єрах. У більшості випадків, при прийнятті рішення про її використання, гірничо-технічна ситуація аналізується вузько, не враховуючи комплексного впливу внутрішнього відвалу на систему вантажопотоків кар’єру. Д...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автори: Слободянюк, Р.В., Пижик, М.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України 2016
Назва видання:Геотехнічна механіка
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138314
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методика оптимізації екскаваторно-автомобільного комплексу при використанні тимчасових відвалів / Р.В. Слободянюк, М.М. Пижик // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 130. — С. 159-167. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Технологія внутрішнього відвалоутворення широко розповсюджена на глибоких залізорудних кар’єрах. У більшості випадків, при прийнятті рішення про її використання, гірничо-технічна ситуація аналізується вузько, не враховуючи комплексного впливу внутрішнього відвалу на систему вантажопотоків кар’єру. Дослідження проводиться з метою підвищення ефективності роботи екскаваторно-автомобільного комплексу при використанні тимчасових внутрішніх відвалів. У статті описується аналіз сучасних умов функціонування і перспектив подальшого розвитку екскаваторно-автомобільних комплексів глибоких залізорудних кар’єрів. Розглядаються характерні особливості технології внутрішнього відвалоутворення, гірничо-геологічні та гірничо-технічні умови, що визначають область її застосування. Розроблено методику аналізу транспортної системи кар’єру з алгоритмом обґрунтування раціональної області використання технологічних схем з внутрішнім відвалоутворенням, кільцевим рухом та попутним навантаженням кар'єрних автосамоскидів. В запропонованому варіанті перевірка доцільності використання здійснюється у кілька етапів. Спочатку використовується система оптимізаційних моделей для визначення необхідної кількості транспорту для виконання планового завдання та оцінки транспортних можливостей існуючого парку кар’єрних автосамоскидів. Потім перевіряється можливість зменшення транспортної роботи завдяки створенню внутрішнього відвалу у оптимальному місці простору кар’єру. У кінці, створюється імітаційна модель для перевірки ефективності процесу функціонування екскаваторно-автомобільного комплексу у змінених умовах. Застосування методології дозволить значно підвищити якість інженерних рішень по використанню внутрішнього відвалоутворення на глибоких залізорудних кар’єрах.