Шкільний підручник з історії як інструмент суспільно-політичного виховання молоді Російської імперії (на прикладі Півдня України другої половини ХІХ ст.)

В статті аналізується питання використання навчального матеріалу з історії як засобу формування суспільно-політичних поглядів учнівства Півдня України в другій половині ХІХ ст. Визначено умови добору шкільної навчальної літератури, її зміст та подача історичного матеріалу. Автор наголошує на тому, щ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Тарасов, А.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/13924
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Шкільний підручник з історії як інструмент суспільно-політичного виховання молоді Російської імперії (на прикладі Півдня України другої половини ХІХ ст.) / А.В. Тарасов // Проблеми історії України ХІХ – початку ХХ ст.: Зб. наук. пр. — 2009. — Вип. 16. — С. 407-415. — Бібліогр.: 32 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:В статті аналізується питання використання навчального матеріалу з історії як засобу формування суспільно-політичних поглядів учнівства Півдня України в другій половині ХІХ ст. Визначено умови добору шкільної навчальної літератури, її зміст та подача історичного матеріалу. Автор наголошує на тому, що навчально-виховний процес в середній школі зазначеного періоду був спрямований на виховання вірнопідданства, російського патріотизму та глибокої релігійності серед учнівства.