Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій

Запропоновано концептуальні абстрактні та робочі моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій. Розглянуто загальні ідеї побудови моделей, надано словник понять, н3-модель агрегатування поняттєвих н3-обєктів (L3M-AC), прак...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2005
Автор: Манако, А.Ф.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України 2005
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/13974
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій / А.Ф. Манако // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2005. — № 3. — С. 29-37. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Запропоновано концептуальні абстрактні та робочі моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій. Розглянуто загальні ідеї побудови моделей, надано словник понять, н3-модель агрегатування поняттєвих н3-обєктів (L3M-AC), практичні реалізації моделей.