Удосконалення методики оцінювання надійності клієнтів при наданні їм товарного кредиту

Під час прийняття управлінського рішення про надання товарного кредиту оптовому покупцеві, вельми актуальною є задача визначення надійності клієнта. У статті запропоновано удосконалити методику оцінювання надійності клієнтів сільськогосподарського підприємства, яка базується на загальновідомому мето...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Грибкова, С.М., Білоус, Д.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2018
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/140915
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Удосконалення методики оцінювання надійності клієнтів при наданні їм товарного кредиту / С.М. Грибкова, Д.С. Білоус // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 2 (52). — С. 102-107. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine