Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі

В роботі розроблено методологію оперативного планування та управління роботою залізорудного кар’єру, що включає: геометричне моделювання робочої зони кар’єру, затвердження технологічної схеми розробки уступів та визначення послідовності переїзду екскаваторів між визначеними видобувними та розкривним...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автори: Собко, Б.Ю., Вінівітін, Д.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України 2017
Назва видання:Геотехнічна механіка
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141338
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі / Б.Ю. Собко, Д.В. Вінівітін // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпро: ИГТМ НАНУ, 2017. — Вип. 134. — С. 228-238. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:В роботі розроблено методологію оперативного планування та управління роботою залізорудного кар’єру, що включає: геометричне моделювання робочої зони кар’єру, затвердження технологічної схеми розробки уступів та визначення послідовності переїзду екскаваторів між визначеними видобувними та розкривними блоками; прогнозуюче моделювання варіантів послідовності відробки окремих блоків; підрахунок об’ємно-якісних показників гірничої маси та нормативних показників технологічного обладнання; формування математичної моделі оптимального багатокритеріального планування та застосування відповідного алгоритму її розв’язання; графічне наочне відображення сформованого плану гірничих робіт; формування графіку роботи технологічного обладнання. Запропонована гнучка структура оперативного планування на базі геоінформаційного моделювання, що дозволяє зменшити середньозважену відстань транспортування гірничої маси в кар’єрі, підвищити загальну продуктивність кар’єру за гірничою масою та підвищити продуктивність гірничотранспортного обладнання.