Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі

В роботі розроблено методологію оперативного планування та управління роботою залізорудного кар’єру, що включає: геометричне моделювання робочої зони кар’єру, затвердження технологічної схеми розробки уступів та визначення послідовності переїзду екскаваторів між визначеними видобувними та розкривним...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автори: Собко, Б.Ю., Вінівітін, Д.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України 2017
Назва видання:Геотехнічна механіка
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141338
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі / Б.Ю. Собко, Д.В. Вінівітін // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпро: ИГТМ НАНУ, 2017. — Вип. 134. — С. 228-238. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-141338
record_format dspace
spelling irk-123456789-1413382018-08-31T01:23:31Z Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі Собко, Б.Ю. Вінівітін, Д.В. В роботі розроблено методологію оперативного планування та управління роботою залізорудного кар’єру, що включає: геометричне моделювання робочої зони кар’єру, затвердження технологічної схеми розробки уступів та визначення послідовності переїзду екскаваторів між визначеними видобувними та розкривними блоками; прогнозуюче моделювання варіантів послідовності відробки окремих блоків; підрахунок об’ємно-якісних показників гірничої маси та нормативних показників технологічного обладнання; формування математичної моделі оптимального багатокритеріального планування та застосування відповідного алгоритму її розв’язання; графічне наочне відображення сформованого плану гірничих робіт; формування графіку роботи технологічного обладнання. Запропонована гнучка структура оперативного планування на базі геоінформаційного моделювання, що дозволяє зменшити середньозважену відстань транспортування гірничої маси в кар’єрі, підвищити загальну продуктивність кар’єру за гірничою масою та підвищити продуктивність гірничотранспортного обладнання. В работе разработана методология оперативного планирования и управления работой железорудного карьера, включающая: геометрическое моделирование рабочей зоны карьера, утверждения технологической схемы разработки уступов и определения последовательности переезда экскаваторов между определенными добывающими и вскрышными блоками; прогнозирующее моделирование вариантов последовательности отработки отдельных блоков; подсчет объемно-качественных показателей горной массы и нормативных показателей технологического оборудования; формирование математической модели оптимального многокритериального планирования и применения соответствующего алгоритма ее решения; графическое наглядное отображение сформированного плана горных работ; формирование графика работы технологического оборудования. Предложенная гибкая структура оперативного планирования на базе геоинформационного моделирования позволяет уменьшить средневзвешенное расстояние транспортировки горной массы в карьере, повысить общую производительность карьера по горной массе и повысить производительность горнотранспортного оборудования. The methodology of operational planning and management of the iron-ore pit has been developed, including: geometric modeling of the pit work area, approval of the technological scheme for the development of benches and determination of the excavators moving sequence between certain mining and overburden blocks; predicting the modeling variants of the development of separate blocks sequence; calculation of volume-quality parameters rock mass and normative indicators of technological equipment; the formation of a mathematical model for optimal multi-criteria planning and the application of an appropriate algorithm for its solution; graphical visualization of the formed plan of mining operations; formation of a schedule for the operation of technological equipment. The proposed flexible structure of operational planning based on geo-information modeling makes it possible to reduce the weighted average distance of rock mass haulage in the pit, to increase the overall productivity of the pit by the rock mass and to increase the productivity of the mining equipment. 2017 Article Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі / Б.Ю. Собко, Д.В. Вінівітін // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпро: ИГТМ НАНУ, 2017. — Вип. 134. — С. 228-238. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1607-4556 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141338 622.271.003.13 uk Геотехнічна механіка Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В роботі розроблено методологію оперативного планування та управління роботою залізорудного кар’єру, що включає: геометричне моделювання робочої зони кар’єру, затвердження технологічної схеми розробки уступів та визначення послідовності переїзду екскаваторів між визначеними видобувними та розкривними блоками; прогнозуюче моделювання варіантів послідовності відробки окремих блоків; підрахунок об’ємно-якісних показників гірничої маси та нормативних показників технологічного обладнання; формування математичної моделі оптимального багатокритеріального планування та застосування відповідного алгоритму її розв’язання; графічне наочне відображення сформованого плану гірничих робіт; формування графіку роботи технологічного обладнання. Запропонована гнучка структура оперативного планування на базі геоінформаційного моделювання, що дозволяє зменшити середньозважену відстань транспортування гірничої маси в кар’єрі, підвищити загальну продуктивність кар’єру за гірничою масою та підвищити продуктивність гірничотранспортного обладнання.
format Article
author Собко, Б.Ю.
Вінівітін, Д.В.
spellingShingle Собко, Б.Ю.
Вінівітін, Д.В.
Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі
Геотехнічна механіка
author_facet Собко, Б.Ю.
Вінівітін, Д.В.
author_sort Собко, Б.Ю.
title Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі
title_short Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі
title_full Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі
title_fullStr Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі
title_full_unstemmed Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі
title_sort розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі
publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України
publishDate 2017
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141338
citation_txt Розробка методології оперативного планування та управління гірничотранспортними роботами в залізорудному кар’єрі / Б.Ю. Собко, Д.В. Вінівітін // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпро: ИГТМ НАНУ, 2017. — Вип. 134. — С. 228-238. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Геотехнічна механіка
work_keys_str_mv AT sobkobû rozrobkametodologííoperativnogoplanuvannâtaupravlínnâgírničotransportnimirobotamivzalízorudnomukarêrí
AT vínívítíndv rozrobkametodologííoperativnogoplanuvannâtaupravlínnâgírničotransportnimirobotamivzalízorudnomukarêrí
first_indexed 2023-10-18T21:24:39Z
last_indexed 2023-10-18T21:24:39Z
_version_ 1796152737807728640