Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України
Здійснено ідентифікацію рівня освіти за ресурсними індикаторами згідно із сучасною методологією інтегрального оцінювання з динамічними ваговими коефіцієнтами та науковим обґрунтуванням вектора порогових значень із використанням методу t-критерію. Визначено головні загрози та вагомість їх впливу на р...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2017
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141359 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України / Ю.М. Харазішвілі // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2017. — С. 39-52. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Здійснено ідентифікацію рівня освіти за ресурсними індикаторами згідно із сучасною методологією інтегрального оцінювання з динамічними ваговими коефіцієнтами та науковим обґрунтуванням вектора порогових значень із використанням методу t-критерію. Визначено головні загрози та вагомість їх впливу на рівень освіти. Розроблено стратегічні сценарії сталого розвитку освіти до 2025 р. за допомогою адаптивних методів регулювання для моніторингу та визначення ефективності макроекономічної політики. |
---|