Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України

Здійснено ідентифікацію рівня освіти за ресурсними індикаторами згідно із сучасною методологією інтегрального оцінювання з динамічними ваговими коефіцієнтами та науковим обґрунтуванням вектора порогових значень із використанням методу t-критерію. Визначено головні загрози та вагомість їх впливу на р...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автор: Харазішвілі, Ю.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2017
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141359
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України / Ю.М. Харазішвілі // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2017. — С. 39-52. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-141359
record_format dspace
spelling irk-123456789-1413592018-09-01T01:23:11Z Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України Харазішвілі, Ю.М. Здійснено ідентифікацію рівня освіти за ресурсними індикаторами згідно із сучасною методологією інтегрального оцінювання з динамічними ваговими коефіцієнтами та науковим обґрунтуванням вектора порогових значень із використанням методу t-критерію. Визначено головні загрози та вагомість їх впливу на рівень освіти. Розроблено стратегічні сценарії сталого розвитку освіти до 2025 р. за допомогою адаптивних методів регулювання для моніторингу та визначення ефективності макроекономічної політики. Проведена идентификация уровня образования по ресурсным индикаторами согласно современной методологии интегральной оценки с динамическими весовыми коэффициентами и научным обоснованием вектора пороговых значений с использованием метода t-критерия. Определены главные угрозы и важность их влияния на уровень образования. Разработаны стратегические сценарии устойчивого развития образования до 2025 г. с помощью адаптивных методов регулирования для мониторинга и определения эффективности макроэкономической политики. Identification of the level of education by resource indicators was carried out in accordance with the modern methodology of integral estimation with dynamic weight coefficients and scientific justification of the threshold value vector by the "t-test" method. The main threats and the importance of their impact on the level of education are identified. Strategic scenarios for the sustainable development of education up to 2025 have been developed with the help of adaptive regulatory methods for monitoring and determining the effectiveness of macroeconomic policies. 2017 Article Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України / Ю.М. Харазішвілі // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2017. — С. 39-52. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 2221-1187 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141359 uk Управління економікою: теорія та практика Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Здійснено ідентифікацію рівня освіти за ресурсними індикаторами згідно із сучасною методологією інтегрального оцінювання з динамічними ваговими коефіцієнтами та науковим обґрунтуванням вектора порогових значень із використанням методу t-критерію. Визначено головні загрози та вагомість їх впливу на рівень освіти. Розроблено стратегічні сценарії сталого розвитку освіти до 2025 р. за допомогою адаптивних методів регулювання для моніторингу та визначення ефективності макроекономічної політики.
format Article
author Харазішвілі, Ю.М.
spellingShingle Харазішвілі, Ю.М.
Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України
Управління економікою: теорія та практика
author_facet Харазішвілі, Ю.М.
author_sort Харазішвілі, Ю.М.
title Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України
title_short Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України
title_full Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України
title_fullStr Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України
title_full_unstemmed Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України
title_sort стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти україни
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2017
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141359
citation_txt Стратегічні орієнтири конкурентоспроможної освіти України / Ю.М. Харазішвілі // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2017. — С. 39-52. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Управління економікою: теорія та практика
work_keys_str_mv AT harazíšvílíûm strategíčníoríêntirikonkurentospromožnoíosvítiukraíni
first_indexed 2023-10-18T21:24:42Z
last_indexed 2023-10-18T21:24:42Z
_version_ 1796152739817848832