Семіотична партитура драматичної поеми Лесі Українки “Оргія”
У статті подано тлумачення поняття “партитура” в контексті семіотики тексту. Розглядаються особливості семіотичної партитури драматичної поеми Лесі Українки. Основну увагу приділено коду оргії та його трансформації. Розкривається структурний зв’язок персонажів з образами міфічних богів....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Кочерга, С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2010
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141910 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Семіотична партитура драматичної поеми Лесі Українки “Оргія” / С. Кочерга // Слово і Час. — 2010. — № 4. — С. 3-12. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Статуя в художній системі драматичної поеми Ліни Костенко “Сніг у Флоренції”
за авторством: Башкирова, О.
Опубліковано: (2006) -
“Ландшафт культури” у творчості Лесі Українки
за авторством: Кочерга, С.
Опубліковано: (2012) -
Нон-фініто у драматургії Лесі Українки
за авторством: Вісич, О.
Опубліковано: (2012) -
Форми свободи у драматургії Лесі Українки
за авторством: Пастух, Б.
Опубліковано: (2012) -
Периферійні форми гекзаметра в поезії Лесі Українки
за авторством: Бунчук, Б.
Опубліковано: (2015)